dilluns, 17 de novembre del 2008

3ª JORNADA

Aquest dimecres dia 19 de novembre tindrà lloc la 3ª jornada de la temporada 2008/09.
Associats que ja han confirmat assistència pel Facebook: ALF, AMIANTO, MATRIX, MR ESCARGOT i PIPO.
Associats que ja van confirmar la seva absència al blog: DEVIL
Associats que es moren de ganes de confirmar: L.B.
La resta, pendent.

Com ja us vaig comentar la darrera jornada, us agraïrem molt que confirmeu o no l’assistència amb la màxima antelació possible, sobretot per tal de facilitar els possibles reajustaments en el calendari del Face to Face (ja sabeu que cada absència provoca un mínim de 2 partits ajornats que el nostre eficient Secretari té que intentar quadrar a les jornades posteriors). També ens ajuda a organitzar la petició de pistes i no estar pendents de qui ve o no a darrera hora.

Espero la vostra assistència massiva com a les dues primeres jornades.

Finalment, i en nom de tots els associats, aprofito per enviar un missatge de felicitació per la seva recent paternitat al nostre associat, cofundador de la FCBA2000 i amic, DEVIL. Una forta abraçada i petonets per la Weile.

12 comentaris:

  1. Encara no han penjat les puntuacions ? Je,je... Amics, ja diu Papa, pero es una paraula xinesa que no se el que vol dir... Reconfirmo la meva no participacio a la tercera jornada, un autentic doble 0 . Petons per a tots !

    Devil

    ResponElimina
  2. S.P. Confirma la asistencia a la 3ª jornada el proper campió de la lliga regular i del face to face el senyor.....ratatatatatatatatatata LASTH BROTHER!!!!!

    ResponElimina
  3. Eo!! Jo vinc, això no m'ho perdo! Però com sempre, vindré a les 22h en punt!

    PapaDevil!!!!

    Abrassus mil!!

    JAN

    ResponElimina
  4. Contad conmigo! Devil al poder! Un fuerte abrazo desde Spain to China!

    Besos,

    Amianto

    ResponElimina
  5. Des de aquí convido a fer cas al Presi i confirmeu, si us plau!!!
    vinga, ajudeu que ens ajuda en la feina que fem i que ens ocupa molt de temps per`ens agrada.

    vinga companys i espero que tots vingueu el dimecres (menys el Devil...rescords als xinesos!!!)

    Una abraçada a tots i un petó per la Weile

    ResponElimina
  6. sens dubte demà em donareu pel sac, tinc el cul petat i fa mal, per tant sol-licito pietat. Si, vinc.

    ResponElimina
  7. ACE, fill meu, has entrat al Blog per fi!!! Estic tan cofoi i tan entusiasmat i tan esparfalligat que no me'n sé avenir!!!!
    Demano que qui tingui que jugar contra l'ACE demà, tingui pietat i si fa un 204, que no tingui la mala llet d'empatar-li al darrer moment, si us plau.

    ResponElimina
  8. Si,si, jo també vindre.

    QQ

    ResponElimina
  9. QQ per aqui també! Què passa? T'has perdut navegant? :) Com entri el RAKSO ja és per ...s'hi!

    ResponElimina
  10. Ace i QQ, jo també estic emocionat!!! Sembla que són capaços de donar-li a les tecles, guauuuu!!!
    Com diu el Presi, com escrigui quelcom el Rakso o el Mr. Cat poder em dóna un "colapso" per l'emoció...
    Qui més falta per escriure alguna vegada al blog? en Drazen?
    Això tu ho portes controlat, oi Alf?

    ResponElimina
  11. Sí, falten els 3 que dius i el MAX, però ja queda menys...

    Com diu un bon amic nostre:

    12 - Faltan 4

    ResponElimina
  12. ACE!!!!! QQ!!!!!!

    Benvinguts al blog!!!

    Devil!! Benvolguda i benvinguda a la teva filla!!!!

    Som-hi.

    JAN

    ResponElimina