dimecres, 11 de febrer del 2009

19 DE FEBRER: SOPAR DE MEITAT DE TEMPORADA

Com ja vaig proposar a principi de temporada i vam estar comentant a la darrera jornada, dijous que ve organitzarem un sopar per tal de petar la xerrada lliures de la tensió normal dels dies de partida. Aprofitarem també per parlar del funcionament de la Federació, per perfilar el final del campionat Face to Face, per decidir el tema famòs de la samarreta...

Es un bon moment per aportar idees de millora de cara a la recta final de la temporada i un tastet del sopar final del juliol. Per suposat és de lliure assistència, però de cara a facilitar l'organització i la reserva del restaurant convindria saber quan abans millor el nombre exacte d'assistents. Si algú té alguna sugerència sobre el lloc on anar li agrairè.

Tenim les baixes assegurades de MrEscargot (l'operen el dia abans) i del Torete (quina enveja, de viatge per l'hemisferi sud), però espero que tots els altres pugueu venir.

Finalment, us convido a visitar els blogs dels associats TORETE (per a aquells que no vulguin perdre's el seu viatge per Argentina) i AMIANTO (pels amants de les noves tecnologies i que vulguin llegir un paràgraf sencer sobre I phone sense entendre ni fava). Trobareu els enllaços a la pàgina principal a Enllaços d'interès - abaix i a la dreta pels que els hi costi més...-, i quan entreu dieu que veniu de part de la FCBA i us faran descompte...

Una abraçada a tots i espero la vostra resposta.

17 comentaris:

  1. El secretari no pot faltar, així que podeu comptar amb mi.

    A veure si us animeu tots!!!

    ResponElimina
  2. S.P. La coincidència amb una reunió proposada per l'advocat ahir tarda per un tema que ve de lluny, m'imposibilita anar al sopar amb tota la pena del meu cor. Delego el meu vot al Senyor President pel que faci falta. L.B.

    ResponElimina
  3. Jo viiiiiiiiiiiiiiiinc!!!! SI SI SI SI SI!!!!!!


    Força FCBA!

    JAN

    ResponElimina
  4. Doncs, mira que ho tenia clar, però fins demà no sabré si SI o NO, la qüestió és que demà visito al metge, si em dona la baixa cap problema, allà hi seré! però si em dóna l'alta... dijous treballo de manera impepinable fins les 22h i la pitjor conseqüència de tot és que divendres treballo TOT el dia 07.30-22h. només em faltaria: córrer per arribar al sopar, córrer per anar a dormir a Calella i córrer per anar a currar a les 6.00am! al dia següent... perdoneu el "ROLLO" però així estan les coses... demà... MÉS! gràcies per la vostra atenció, entrenament demà a les 12! FORÇA BARÇA i FORÇA FCBA

    ResponElimina
  5. Jo també vindré!!

    Salut

    Força Barça man que empate!!

    ResponElimina
  6. Hola companys!Comunicar que no assitiré al sopar per problemes de son. Porto 5 dies quasi sense dormir y només penso en això. Així que probablement el dijous encara estigui en aquest plan i no estigui d'humor.
    Alf; a no ser qe me confirmis alguna assistència extra (¿?). Salutacions.

    ResponElimina
  7. Raikko, pero si ya he confirmado que vengo a la cena...

    ResponElimina
  8. Apreciado Alf,siendo verdad que tu compañía es muy grata, sólo me cabe añadir que como bien sabes, es verdad que me interesan los/las directores/as de sucursales bancarias.

    ResponElimina
  9. Al loro! que tampoco estamos tan mal, hombre!!!
    primer. ja sóc, ara si i definitivament perqué no falta cap prova ni examen i perqué ja he firmat tot el que havia de firmar, un "viva la vida", "que treballin els altres que tinc son", "uff avui he treballat molt, només he tingut 3 hores per esmorzar!", en definitiva... FUNCIONARI!!!
    segon. l'anterior punt i el fet que ahir em donéssin l'alta provoca que en Matrix treballa (si si treballa!!!) dijous tarda-nit i divendres amb la conseqüència de la meva baixa en el sopar (no tinc res a veure amb la falta del son del Raikko!!! ;-) )
    tercer. us desitjo que passeu una bona vetllada i delego el meu vot al president (li anava a donar al pipo... però com que en Raikko delegarà en ell... ufff, dos vots, dos nens i tambè funcionari!!! massa feina!!! jajaja
    pd: perdoneu altre cop per "tocho".

    fins ara!!!!

    ResponElimina
  10. ei!
    peL "tocho" que no peR "tocho" que és molt diferent!!!
    no vull ni un riure!!!

    ResponElimina
  11. Bé, al final serem 7 al sopar, ja que "el totxo" finalment no pot venir (felicitats per la plaça!) i el "pare novell" tampoc.
    El Jove Armònic iNnovador ens ha reservat taula a El Glop (crec que al del carrer Casp) a les 21.15 h.
    Els més puntuals podeu quedar-vos amb aquesta hora (això va sobretot pel Rakso i el Pipo) i els menys (aqui no poso noms...) programeu-vos com si fos a les 21 h.
    Fins demà

    ResponElimina
  12. Eo Mr.CAT i resta de penya, l'adreça del restaurant és:

    Braseria el Glop
    Casp, 21
    08010 Barcelona
    Tlf.: 933187575

    Ens veiem avui!

    JAN
    Julai Atòmic Ntremeliat

    ResponElimina
  13. Hola a tots i bona vetllada.
    Doncs sí, m’hen havia oblidat! Delego el meu vot a l’associat PIPO per tot allò que faci falta (estic convençut que vetllarà per els interessos del federació).
    P.D.segueixo sense dormir...
    Raikko

    ResponElimina
  14. Hola a tots i bona vetllada.
    Doncs sí, m’hen havia oblidat! Delego el meu vot a l’associat PIPO per tot allò que faci falta (estic convençut que vetllarà per els interessos del federació).
    P.D.segueixo sense dormir...
    Raikko

    ResponElimina
  15. S.P. Penya bona tarda. Fins avui no he pogut conectar-me per problemas a la linea telefonica. Os trobaré a faltar aquest vespre. Tinc un tema de jutjats desde l´any ...1992 sí sí 16 anys i encara no desencalla "ti cagues". Bé nois preneu un bon Glop a la meva. Demà intentaré informar-me de tot al ADN. Ptnts. L.B.

    ResponElimina