dilluns, 30 de març del 2009

8ª JORNADA

Associats, simpatitzants,

Tenim una setmana ben plena d'aconteixements esportius: dimarts i dijous el Regal Barça es juga la presència a la Final Four a Vitòria (20.45 h a C33), dissabte torna la Lliga de futbol al José Zorrilla Valladolid (20 h a PPV), diumenge GP de Malàisia de F1 (11 h. al C33) i dimecres al Camp Nou, l'esperat Barça-Bayern de 1/4 de final de la Champions (20.45 a C+). Tot això es pot veure des del sofà de casa o fent una birreta al bar, però l'aconteixement esportiu més important de la setmana no el fan per cap canal de televisió, s'ha de viure en directe: la 8ª Jornada de la Temporada 2008/09 de la FCBA2000, més emocionant que mai!!!! Us esperem a tots el dimecres 1 a les 21.30 h a La Maquinista.

Ja ho sabeu: FCBA2000, la teva.

PD: Comentarem com va el tema de les samarretes, de les boles i de la classe per tal d'anar aprenent a tirar amb efecte (a aquestes alçades...)

11 comentaris:

  1. M'encanta aquesta convocatòria! FCBA2000, la teva!!

    Només afegir que el diumenge 12 d'abril (En plena setmana santa) GP de Qatar de MotoGP nocturn, no ús perdeu les novetats, nous gràfics, nous pilots...

    Pel que fa a la meva asistència pel dimecres 1, totalment impossible, el meu braç no funciona, la cosa va per llarg, tot apunta que fins la temporada vinent no podré jugar, si ho faig ara em carregaré tota la feina de 3 mesos.

    Amics, m'encanta seguir-vos en la distància! m'agrada que el campionat estigui tan obert, m'agrada la FCBA2000, m'agrada la teva, i a tu? t'agrada la meva? doncs ja ho saps... ...a x...!


    Som-hi vailets!
    JAN
    Jove Alitòs Neuròtic

    ResponElimina
  2. ok, ens veiem aquest vespre!
    molts ànims als associats lesionats JAN i Mr.Escargot.
    També records a l'associat viatger TORETE X i a tots els associats que avui no apareguin.

    ResponElimina
  3. Amb la baixa confirmada del MAX (està de viatge de feina) ja són 3 els que comencen a dir adéu a la victòria...

    ResponElimina
  4. S.P. Si no tinc res a darrera hora jo també vindré. De moment no diré adeu.Mr. Escargot ens veiem. Jan hem sembla molt responsable la teva actitud devant les bitlles a la resta ja tinc les meves dubtes.Ptnts. L.B.

    ResponElimina
  5. El vostre secretai no fallarà. Ens veiem aquesta nit.

    Pipo

    ResponElimina
  6. QQ HA DIT

    ENS VEIM AKESTA NIT.
    PREPAREU LES MALETES!! ENS ANEM A VALENCIA!!!

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina