dimecres, 15 d’abril del 2009

DIMARTS 5: FCBA / DIMECRES 6: FCBArcelona


El nostre Secretari, tan eficient com sempre en la gestió del calendari, nomès 8 hores després de certificar-se el pas a semifinals del FCBArcelona, ha comprovat la coincidència de la jornada nº 9 de la FCBA amb el partit de tornada a Stamford Bridge. Donada la gran trascendència dels 2 esdeveniments, que impliquen una concentració total (ja diu el refrany que no es pot estar a missa i repicant), es canvia el dia de la jornada 9 i com ja estava previst al calendari d'inici de temporada es trasllada al dimarts 5 a la mateixa hora.

IMPORTANT: Si algú té impossibilitat d'assistir el dimarts 5 i sí ho poguès fer el dimecres 6 que ho comuniqui abans de diumenge 19 d'abril, per intentar buscar una sol.lució.

14 comentaris:

  1. El mail li vaig enviar al Presi només 30 minuts després de la certificació del passi, no 8 hores, jeje
    I per seguir la humilitat d'en Pep no el vaig enviar el dia després del 4-0!!!

    Pipo

    ResponElimina
  2. S.P.PIPO. L.B. estará el dimarts que toqui on més soni (salvo fuerza mayor) L.B.

    ResponElimina
  3. Collons quin Secretari i President més eficaç que tenim, dona gust això!.

    Pel que fa a la meva presència, la cosa segueix complicada, problablement és definitiu que no podré jugar més, ja que el meu braç no ha recuperat tot el recorregut necessari per llençar una bola. Una possibilitat que existeix és que ho fagi amb el braç esquerra, igual podría venir a algunes jornades com a "wild car"(Jugador convidat) i entrenar-me per la següent temporada, ho haig de parlar amb el meu mànager holandes (Van derJAN) i pendre'n conclusions.

    En qualsevol cas, jo no em vull despendre d'aquesta gran Federació i lluitaré fins al final (Buaaaaa!!!!)

    Bé vailets, una forta abraçada a tots i seguim en contacte!!!!

    JAN
    Jugador Amutilat Ntusiasta.

    ResponElimina
  4. Aixó es un secretari eficaç i el demes son tonteries!! Alla estaré el dimarts.
    Molts ánims pel JAN
    (Juga Ancara Nopuguisambladreta)
    i per la resta de lesionats.

    ResponElimina
  5. La veritat que tos sous eficaços amb tot o quasi tot, perquè encara vaig lider...la mare que us va parir "HO HAVEU VIST".
    Chavals estic content d'escriure en aquest blogg i reconec que he desconectat molt de tot en general perquè també ho necessitava. He tingut que fer un reset i carregar piles. Simplement dir-vos que intentaré venir el dimarts 5 per veure com esteu tots i qui sap si jugar...

    Si vinc aprofitaré per donar-vos un petó els morros i fer uns brindis amb vatros.

    Jan et puc deixar el meu braç i segur que alguna cosa pots treure de profit.

    Una forta abraçada a tots.

    ResponElimina
  6. Un altre cop SI.
    SI a la eficacia del Secretari.
    SI a les responsabilitats del President.
    SI vull jugar amb el L.B.
    SI hem sap greu la NO recuperació d'en JAN, però SI a la seva assistència.
    SI per l'atenció per els lesionats d'en QQ
    SI vull el petó als morros d'en Mr.Escargot.
    SI vindré a al propera jornada.
    PD SI al BARÇA

    ResponElimina
  7. Companys. Si hi ha quelquom en una relació d´amistad que s'apropi a la felicitat es aquesta puta FCBA. JANestic impacient per la teva retrovada. Mr. Escargot,el farcit del petó es opcional? Si/No. Jo el vull/ja et duc dins el cor.
    Devil estás viu?? L.B.

    ResponElimina
  8. M'encanta el bon rotllo que hi ha a la FCBA!!!
    I espero que el dimarts 5 poguem comptar amb tots, inclosos MR ESCARGOT amb faixa i llençant fluixet (no hi ha res de dolent i si no mira al PIPO...), el JAN llençant amb l'esquerra (i si no mira al ACE...ah no, aquest llença per l'esquerra :) i el DEVIL (i si no mira a tots els altres...)

    ResponElimina
  9. Felicitats per al Mr.Cat que avui li cau el 4 davant (40) com al Bayern la setmana passada, jejejeje.
    Mr. Escargot ens alegrem molt que vagi bé la teva recuperació pero no hauries d'apurar (agghhh un rival més!!!), això si venir per fer les birrotes!!!
    JAN ja tardes en tornar!!
    Devil i tu en aparèixer!!!
    A la resta dir-vos que tinc ganes de veure-us!!!

    Petonets

    Pipo

    ResponElimina
  10. amb la tranquilitat que em dóna l'empat a València i la mala óstia que porto des de divendres i afegida a l'empat amb els "putus ches"... m'explicaré:
    divendres em van confirmar a la feina que el dimarts dia 5 i dimecres 6 no em puc demanar festa pq un company de departament està d vacances i faltaria gent per cobrir el servei, així doncs em perdo tant la megajornada d la FCBA i el partit d tornada a Stamford Bridge!!! espero que us ho passeu molt bé... espero poder assistir a la darrera jornada per poder acabar com a cuer de la FCBA dignament! jejejeje ;-)

    ResponElimina
  11. ATENCIO: NOTICIA IMPORTANT

    Hola amigos:
    Hoy he estado tomandome un café con mi hermano. Le he comentado que ibamos a jugar a La Maqui el Martes. Cuidado con la advertencia: La Maqui celebra los Lunes y Martes su particular liga regular para federados. Es muy posible que NO TENGAMOS HUECO PARA JUGAR EL MARTES. Un detalle que, al margen de la extrema eficacia de nuestra cúpula directiva, deberíamos tener en consideración.

    Saludos,

    Amianto

    ResponElimina
  12. Doncs ens hauriem de plantejar seriosament passar-ho a dijous (que a més és el dia de la bitlla vermella...). Una altra opció seria mantenir el dia dimecres i veure el partit junts allà, clar que amb un element de distracció important. No sé, manifesteu-vos.

    ResponElimina
  13. Jo ho sento però dijous m'és totalment impossible. Realment estarà tan plena la Maquinista? No sé, per mi com volgueu. Una opció seria veure el Barça allà i si el partit va igualat veure'l sencer i després jugar, el partit acaba a les 22:30 (si no hi ha pròrroga). Només retardaríem mitja hora la partida i per un dia que dormim una miqueta menys...

    Pipo

    ResponElimina