dijous, 11 de juny del 2009

Sopar final de temporada

Hola a tots!!!

Com heu pogut llegir ja tenim a Last Brother com a campió del I Face to Face de la FCBA2000. Felicitats!! Només vam ser 8 associats però l'ambient, el bon rotllo i l'emoció van estar presents tota la nit. Veient que eram pocs vam decidir "pelar" el campionat ahir mateix (aggghhh sacrilegi Devil, no vam respectar el calendari agghhh).

Consensuat amb els 8 associats que vam estar presents ahir (tots poden) i sabent que com a mínim 4 no podran venir al sopar de final de temporada, vam proposar fer-lo divendres de la setmana vinent dia 19. Tenim confirmats tant els trofeus com les samarretes (això crec).

Us podeu pronunciar, si us plau. Per no tenir que esperar fins el dia 10 de juliol (la partida del 7 de juliol ha estat suspesa), us va bé a tots fer el sopar el divendres vinent dia 19?

Per ara: Drazen, L.B., Ace, Raikko, Alf, QQ, Amianto i Pipo poden venir. Els altres 8 que dieu? A veure si podem tots!!!

Una abraçada a tots,

Pipo
El vostre secretari

P.D: Last Brother, quan s'acabi aquest petit però important referèndum penjaré els resultats del Face to Face. Lògicament la teva victòria mereix una entrada al blog...


TEXT D'AMIANTO

Perdoneu la Intromisió... Potser amb aixó ens es més senzill: Voteu a continuació:

A FAVOR DEL 10 DE JULIOL (MARCAR 5 ESTRELLES I NOMES UNA VEGADA PER ASOCIAT)


A FAVOR DEL 19 DE JUNY (MARCAR 5 ESTRELLES I NOMES UNA VEGADA PER ASOCIAT)


I per si de cas el sistema no funciona, posseu el comentari... que aixó de las newtechs es una mica merdós!

Amianto

41 comentaris:

  1. siiiii!!!! fantàstic canvi!!! en matrix ve! ;)

    ResponElimina
  2. Jo tinc un altre sopar aquest divendres 19. Si el feu aquest dia vindré a les copes i si puc canviar l'altre vinc a tot. En qualsevol cas m'ajudaria que el sopar fos el més tard possible.
    Torete X

    ResponElimina
  3. Que gran Tomi, que constructiu!!
    Jo cap problema el 19 i també cap problema per fer-lo tardet perquè arribi en Tomi com a mínim al segon plat!!!

    Força FCBA

    Pipo

    ResponElimina
  4. Més canvis ?

    Jo puc venir els dos dies...sempre i quan, el sopar no s'adulteri de la mateixa manera que ho ha estat la temporada esportiva (per anomenar-ho d'alguna manera...)

    On es fa el sopar?

    M'agradaria quedar amb algú per anar amb ell fins el restaurant...no fos cas que el Sr.President em donès l'adreça d'un mcdonald's o KFC...

    Devil

    ResponElimina
  5. ....i no, no es va respectar el calendari ni la competició....

    VISCA JUAN PALOMO, el nostre estimat President....YO ME LO GUISO Y YO ME LO COMO.....

    Devil

    ResponElimina
  6. Hola palomos!!

    Per mi ok el 19 de juny!

    Som-hi!

    JAN
    Ju A Npalomo

    ResponElimina
  7. Per mi OK al dia 19 de juny.

    De totes maneres, i per tal d'evitar malentesos desagradables, us remeto a tots a l'entrada del 12 de setembre de l'any passat, referent al Reglament del Sopar de Final de Temporada.

    ResponElimina
  8. Sr. President:

    Per tal d'evitar malentesos..desagradables ha dit ?,hauria de penjar un post(al igual que va fer amb els play off),amb la llista dels Associats que vostè considera que han de pagar íntegrament el sopar.

    El teu post ha estat perillòs, provocador i incendiari. Penjar aquest post, quan has tingut la poca vergonya de:

    1) Incumplir el reglament de la competició.

    2) Modificar el calendari

    3) No permetre a un Associat assitir a una jornada.

    4) Redüir el calendari 1 jornada.

    I no és perque aquesta decisió em repercuteixi a mi (5 jornades + 1 a la que no em vas deixar assistir + 1 que has el.liminat= 7 ), simplement que, per aquesta "GILIPOLLADA", hagis de tenir el mal gust de penjar aquest post, quan has estat el primer que s'ha passat el reglament establert a principis de temporada, pels collons.

    Devil

    PD: I ara fes pública la llista, President.

    ResponElimina
  9. Menú en Mac Donalds: 6,95 €
    Cena en Candela: 50 €
    Picar a Devil: No tiene precio

    MASTERCARD FCBA2000 (consulte en su entidad financiera)

    ResponElimina
  10. Nou significat de la paraula "picar" = un somriure del nostre President, desprès de quedar retratat amb les seves continues ficades de pota.

    Devil

    Pd: Fes pública la llista, President (t'ho dic en serio...no llencis la pedra per desprès amagar-te)

    ResponElimina
  11. ??????????????????????
    ostia yaaaaaaaaaaa!!!
    Dos partits enfrontats (igual que PP&PSOE), y els demés havent de patir la monopolització!!!Demano jornades de reflexió i aclariment i votació el dia del sopar.
    Si es plau...

    un perdedor

    ResponElimina
  12. Per mi estic d'acord amb el 19 de juny.
    QQ

    ResponElimina
  13. Per descomptat podeu comptar amb mí.
    Per descomptat l'Alf és el millor president possible, i el Pipo el somni fet secretari (si de cas li falten un bon parell de tetazas i un cul per mullar pa)
    Per descomptat que el Devil crea bon rotllo, alegria i xerinola
    Per descomptat que cal anar al McDonals (cal estalviar)

    ResponElimina
  14. S.P.
    Devil:
    Ets el nitrogen de l’aire,
    la pebre del entrecot,
    el tabasco del coctel,
    la pólvora del petard,
    la sal del tequila,
    l’insubordinació del dialeg,
    la bipolaritat mental,
    l’essencia de la discordia....
    ets el Devil de sempre i el que jo sempre voldré.
    Pero collons no facis com el Guadiana que apareix i desapareix, estigues sempre alerta, no baixis la guardia perque amb aquesta colla de dictadors... ¿On anirem a parar?
    FCBA una.
    FCBA grande.
    FCBA libre.
    Arriba FCBA.
    El teu inconformisme es nomes comparable amb la bondad i la grandessa del teu cor.
    Ens veiem divendres jo t’acompanyaré on sigui.
    L.B.

    ResponElimina
  15. MR CAT i RAKSO també han confirmat, així que ara, a falta que donin senyals de vida MAX i MR ESCARGOT, nomès falta triar el lloc.

    ResponElimina
  16. No compteu amb mi, perquè ja havia quedat, encara que igual cap a les 23h ja estic lliure. Us aniré informant.

    Una abraçada a tots!
    Mr. Escargot

    ResponElimina
  17. Mr. Escargot a les 23 hores et volem al restaurant del sopar i a tu també Torete per poder fer el lliurament de les copes amb tots els associats!!

    Max, manifiestate!!!No sabem res de tu!!!

    Pipo

    ResponElimina
  18. Ummmm va sense H...

    Tinc ganes d'abraçar-te al sopar Devil...el que no sé si fer-lo pel coll!! jeje

    Pipo

    ResponElimina
  19. Ei! Al final fem el sopar aquest divendres?

    Devil, recorda confirmar si vens o no ;-P

    JAN
    Jurisprudència Agnostiva Nepalí.

    ResponElimina
  20. Jo estic molt liat acabant de confeccionar la llista, així que algú s'encarregui de reservar el restaurant

    ResponElimina
  21. L.B. pots reservar tu el restaurant dels dos últims anys???

    Pipo

    ResponElimina
  22. Hummmm....

    Devil

    PD.: M'estic mossegant la llengua...

    ResponElimina
  23. Finalment tinc el sopar familiar que volia canviar... A sobre és a les 22 hores, però en quan pugui prenc la moto i volo al Candela o allà on sigueu(no crec que pugui arribar abans de mitjanit igualment). Espero que del pressupost general em guardeu quelcom pel postre, el carajillo i una copeta (que estic a l'atur! :)
    I sobretot, Devil, espera la meva arribada abans de liar-la que no em vull perdre l'espectacle (si m'esperes t'intentaré ajudar tot i que no em necessites).
    Fins divendres,
    Torete X

    ResponElimina
  24. Devil, no et mosseguis la llengua què pots enverinar-te...
    Tomi, veig que et motiva que hi hagi assemblea calenteta, oi? jajaja crec que ho passarem bé...
    L.B., reserva!! Cap a les 22 hores i així a les 24 hores començarà 'espectacle, jeje
    Amianto, porta la destral!!
    Max, Max? Max? Max?

    Fins demà

    Pipo,
    El vostre secretari..per ara...

    ResponElimina
  25. ok!!! ens veiem demà divendres 19/06/09 a les 22h al... candela???
    raikko i matrix confirmats!!! fins demà! ;-P

    ResponElimina
  26. S.P. i associats. Ja tenim la reserva feta. Al voltant de les 21.30-.-22.00h al Candela,candela...du yu rimember? ptnts. L.B.

    ResponElimina
  27. Ejem....de veritat que es farà al Candela ?

    Providència, 115 ?

    Devil

    ResponElimina
  28. Devil, jo hi seré. Si no hi ha ningu mes será un sopar romàntic.L.B.

    ResponElimina
  29. Demà ens veiem a CAN DELA!

    JAN
    Jugan Amb Nitrògen.

    ResponElimina
  30. No m'enganyis Last....no m'enganyis.... (és correcta l'adreça?)

    Devil

    PD. : He batut el récord, 32 !!!!!!

    ResponElimina
  31. Ah...m'oblidava...pel nostre estimat Secretari Sr.Pipo:

    Mira, Pîpo.....Hummmmm

    Enciclopèdia Catalana:
    hum
    [d'origen onomatopeic]
    interj Mot que expressa: 1 La desconfiança, la reticència, el dubte, la incredulitat.

    2 La fruïció, el desig. Hum, que bones, aquestes cireres!

    Diccionari de la RAE:

    hum.
    1. interj. desus. uf.
    Real Academia Española © Todos los derechos reservados

    Devil

    PD.: Hummmm...si es que....

    ResponElimina
  32. Algú em pot dir l'adreça d'aquest restaurant?

    ResponElimina
  33. Jo ja estic a punt d'acabar la llista

    ResponElimina
  34. S.P. Sí nois, es Providencia 115 prop a la cantonada amb Alegre de Dalt. Ens veiem alla amb h o sense pero amb ganes de gresca i aplaudir, entre altres, al bicampio L.B. JO.

    ResponElimina
  35. Hola companys

    Sr. President...que collons és la llista de la que parleu???

    Devil, tens tota la raó amb el "hum". Perdona, com podia dubtar d'en Nostradamus amb aquelles famoses "octavillas" tan ben escrites!!!

    Amianto, et recordo que no et deixis la destral!!!

    A la resta, ens veiem avui, oeoeoeoe

    Pipo

    ResponElimina
  36. Hola nois; Jo pasava per aquí i...encara que sigui l'ultim dia, he entrat al blog...per llegir les 10.000 parides que heu escrit entre tots plegats...mare meva...i així voleu sortir de la crisi? no anem bé..."Este pais lo que necesita es menos samba y más trabajar, menos samba y mas trabajar, (estribillo)...".

    Bé, només vull dir que vinc al sopar...Com m'ho puc perdre? 3º de la Lliga i 3º del Face to Face..El matat del Drazen! Increible...Alguna cosa em donareu no? encara que sigui un azucarillo...Bé, després del sopar, quan ja anem tajas suposo que L.B. ens pasarà a la mateixa disco pija que vam anar l'any passat...aquest any amb més raó ja que ets el champions de champions eh?? fins deprés.

    ResponElimina
  37. Encara hi ha algun valent que pugui dir quelcom en contra del Blog. Collons, 39 missatges i 13 dels 16 associats han dit la seva en aquesta entrada (Max, Mr.Cat i Rakso... ande estáis??).

    Si tots posesim el blog en "favoritos" i el consultessim tres o quatre vegades a la setmana ens assabentaríem de tot i la comunicació entre nosaltres seria fàcil, ràpida i sobretot segura!!!

    Qui fa l'entrada número 40??

    Ens veiem aquesta nit,

    Pipo

    ResponElimina
  38. Encara hi ha algun valent que pugui dir quelcom en contra del Blog. Collons, 39 missatges i 13 dels 16 associats han dit la seva en aquesta entrada (Max, Mr.Cat i Rakso... ande estáis??).

    Si tots posesim el blog en "favoritos" i el consultessim tres o quatre vegades a la setmana ens assabentaríem de tot i la comunicació entre nosaltres seria fàcil, ràpida i sobretot segura!!!

    Qui fa l'entrada número 40??

    Ens veiem aquesta nit,

    Pipo

    ResponElimina
  39. Jo no tinc res a dir pero vull ser la entrada 40
    QQ

    ResponElimina