dijous, 27 d’agost del 2009

Copa DEVIL i Calendari Oficial


Estimats Associats:

La Copa Devil ja és aquí. El 9 de Setembre, a les 10 de la nit, celebrarem la primera competició oficial d'aquesta temporada. Com sempre, l'escenari és la Bolera NewPark de Mataró Park. Pregaria que confirméssiu assistència! (kedem avanç per fer unes birres???)

D'altra banda, Pipo ja ha preparat el calendari oficial de la temporada, com sempre pensant en el Barça, les motos i aquest tipus de coses. Gràcies Pipo!


L'any passat, es va arribar un nivell de participació altíssim. Malgrat les baixes involuntàries d'alguns dels nostres associats, va haver la impressió generalitzada de "reflotament" de la FCBA. Doncs mantinguem el nivell!. I arribem de nou aquest any aquest nivell de participació. Tot i així, us prego que intenteu contestar-me a aquestes 2 preguntes el mès aviat posible:

-Assistiré a la Copa Devil?
-Participaré en la Temporada 2009-2010?

Jo ja dic SI a les 2!

Per últim, recordeu que, aquesta temporada, tenim samarretes oficials... potser massa calor per samarreta + polo però si, per descomptat, per a una de les dues!

Ens veiem el 9!

Amianto for President

17 comentaris:

  1. Hola Presi, enhorabona per la perfecte organització i per la força amb la que inicies el mandat. Confirmo la meva assitència a la nova temporada. Crec que a la copa Devil també hi podré anar.
    Una abraçada a tots.
    Torete

    ResponElimina
  2. Confirmo la meva assistència!
    Mr. Cat

    ResponElimina
  3. Ese presi, ese presi, eh eh

    Per descomptat jo també hi seré el dia 9 i si voleu quedar una mica abans per fer unes birretes...ENCANTAT

    El vostre secretari,

    Pipo

    ResponElimina
  4. Per cert, el contador guapíssim...gran idea, Presi

    Pipo

    ResponElimina
  5. Hola companys

    Confirmo la meva assitència a la Copa Devil i a la nova temporada.

    Una abraçada tots
    QQ

    ResponElimina
  6. Molt bé Presi!! Ja t'hem encarregat una butaca especial pel saló exclusiu del club PUTA...
    Per suposat, compteu amb mi per aquesta temporada i ens veiem el dia 9 a Mataró. Vindrè amb el Secre, així que suposo que ja estic apuntat a les birretes, tot i que podriem fer com l'any passat i menjar alguna coseta per allà.
    Petonets

    ResponElimina
  7. Per cert, mentre passaba el calendari a l'agenda del meu mòbil, he vist que això de fer rejuvenir la Federació a cada jornada no m'acaba de semblar bona idea... :)

    ResponElimina
  8. Hola nois, Tinc molta il.lusió per una nova temporada, però epp...cagadeta! el dia 9 de Setembre no puc asistir a no ser que vulgueu que jugui una nova associada, la meva filla de 2 anys!! en fi, bona sort, que guanyi el segon més bó de la Federació i ens veurem al començament de la Lliga regular!!

    ResponElimina
  9. En Raikko i en Matrix m'han confirmat la seva presència el dimecres vinent

    El vostre secretari,
    Pipo

    ResponElimina
  10. Hola companys!!

    Confirmo la meva participació a la nova temporada i l'assistència a la Copa Devil.

    Alf, jo m'apunto a les birretes i a sopar quelcom abans.

    Salutacions

    Rakso

    ResponElimina
  11. Dame una A: Animado
    Dame una M: Meticuloso
    Dame una I: Ilusionado
    Dame una A: Audaz
    Dame una N: NNNo me sale..
    Dame una T: Tenaz
    Dame una O: Observador
    AAMMIIAANNTTOO!!!!!!!!!!!
    Sr. Presi . Ens veiem a les 21 h a Mataro. Penya tinc ganes de.... ¿Triplet?
    Poc a poc L.B. com diu Guardiola "es dificil repetir la temporada"

    ResponElimina
  12. Presi i companys,

    Jo vindré amb un genoll cascat, amb tres operacions d'hernia, una de menisc, una de ulls i ho donaré tot per guanyar el torneig Heineken...ahhh i en el trofeu Devil aniré a tope.

    Una abraçada a tot i moltes felicitats al Presi.

    ResponElimina
  13. Sr.President i amics associats, només recordar-vos que hauriem d'intentar ser puntuals perque l'any passat gairebé ens van fer fora del New Park ja que tancaven a les 12 h.

    Amb el Pipo i qui vulgui apuntar-se intentarem estar per allà al voltant de les 21 h. per fer un bocata i unes birretes.

    Fins demà

    ResponElimina
  14. Amics! Que bé que aquesta sigui una convocatoria tan cullunuda!! La llista FINAL per avui:

    Vindrán:
    -ALF
    -AMIANTO
    -DEVIL
    -JAN
    -L.B.
    -MATRIX
    -MR. ESCARGOT
    -PIPO
    -QQ
    -RAIKO
    -RAKSO
    -TORETE

    No vendrán
    -DRAZEN
    -MR.CAT

    No Dan Señales e Vida:
    -ACE
    -MAX

    A las 9 estaré allí como un NAIL. A las 10 empezaremos la Party.

    Hasta Luego!

    Amianto

    PD: LB: Genial tu comentario!

    -ACE: Missing...

    ResponElimina
  15. queridoj coleguitaj, ar finar no puo veni ejta noshe. o un poblema en mi keo en cajtefa y e de ir palla a harreglarlo como zea. mij compadrej, er peseta i er vakilla tampoko ban a veni, porke an de cuida a suj churumbelej, la madre que loj pario. noj vemoj otro dia en la Manguinijta. pecidente, a ve si organisa una kopa torete en el barnazu ke me coje cerca caza jode.

    ResponElimina
  16. L'Ace no dóna senyals de vida perquè el "maricón" està a New York, així que dubto que vingui...

    Ens veiem aquesta nit

    El vostre secretari
    Pipo

    ResponElimina