dilluns, 23 de novembre del 2009

Aquest Dimecres... LLIGA

Sí, senyors. La lliga regular està d'allò més interessant. Raikko es provisionalment el nostre flamant número 1. Però ben aprop té aquest any a Mr. Escargot i a Jan (Joves Antilops Neofits), a la mateixa decena i, a pocs puntets, Alf, Devil i Pipo, llestos per retallar distàncies.
Recordar als associats Matrix i Mr. Cat que ja tenim ganes de veureus les cares i, a mès, cobrar la cuota anual de 30 Euros. Vinga, Ànims...

La cita, Dimecres 25 a les 22 hores (Madrid, París, Berlín).

Com sempre, es prega confirmació. Jo vinc.

Amianto
Excelentísim President de la Molt Honorable Federació Catalana de Bowling Amateur.

13 comentaris:

  1. Tinc una petita estrabadada de grau 1 a l'abductor de la cama dreta i estic gairebé descartat per demà, però pel dimecres estarè a punt (tremola Mou!).
    Força FCBa

    ResponElimina
  2. Jo també tinc una lesió als isquiotibials però encara que demà forçaré per ficar-li tres "chicharros" al Inter, el dimecres hi estarè també a punt!!!

    Força FCB!! Visca FCBA !!!

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  3. Per fi puc venir a compartir aquesta vetllada. petons!

    ResponElimina
  4. Jo de moment no tinc cap molèstia, així que ens veiem dimecres.
    Per cert, aquest individu anònim que va donant petons que es manifesti.
    Raikko

    ResponElimina
  5. Jo vinc , tu vens, ell ve, nosaltres venim, vosaltres veniu, ells venen....pero ni puta idea d'on són les ruses....

    ResponElimina
  6. S.P Amianto, compis. Disculpeu la tardança i la absencia en el blog, però he estat en un forat negre d'aquest que et presenta la vida i punt. Demà ens veurem desde la distancia de la clasificació però desde la proximitat de l'amistad.
    Ptnts.
    L.B.(bi-tri campió 09, un respecte al titols i als galons)

    ResponElimina
  7. Amianto, vine però no Claudiquis
    Pipo, el dels isquios avui tampoc juga,al menys d'inici, així que els 3 xixarros (el català correcte, passa'l) estan més difícils que que facis un turkey demà a la primera partida!
    Anònim, m'alegro que puguis venir per fi
    Raikko, aquest pot ser el teu any, així que no et distreguis amb manifestacions
    Devil, encara busques les ruses? Però si van venir el dissabte a la nit, no te'n recordes?
    Bi-Tri: (Reverència) Ànims

    Ptns (sobretot a l'ACE, al PI i al RAKSO...)

    ResponElimina
  8. Surto d'una setmana de baixa i no se si tindré forces per aixecar la bola peró vindre i tiraré amb una pilota de platja si cal.
    Fons demà.

    ResponElimina
  9. Tres xixarros no però dos si que han caigut Quin partidàs!!!

    Jo vindré i espero els petonets de l'Alf.
    Sabeu que es la felicitat??,el Mr.Cat ens ho explicarà. :-)

    ResponElimina
  10. no sé com ho he fet però m'he fet un "tejemaneje"(el català correcte, passa'l; ALF dixit) de la óstia amb patinet!!! així que en Matrix podrà gaudir de la vostra companyia aquesta nit i les que vindran!!!
    pd: força BARÇA!!! Visca la FCBA!!!

    ResponElimina
  11. Tinc una lesió de tipus Gripal A amb conjuminació de tres russes calentorres que m'estan llepan el membre per mirar de curar-me. De moment la cosa està dura, molt dura, però tot apunta, si, el meu membre apunta ben alt, que avui a les 22h arrivaré a la gran jornada bolerística i amb gran honor podré passar-vos les russes perquè ús llepin allà on volgueu!

    Que no defalleixi, visca el Barça, visca la FCBA, viscA Catalunya!

    JAN
    Jurisprudent Agripat Númericament.

    ResponElimina
  12. Amb grip no se t'acudeixi venir!!!!

    ResponElimina