dilluns, 14 de desembre del 2009

I més, i més i més...

Ja és aquí... la quarta ja és aquí!! I jo pensant que seria la setmana que ve... doncs no! És dintre de 48 hores.

Doncs nens... afileu les sabates, nategeu les boles (va amb segones) i a l'atac.

Aquesta quarta jornada, preludi de les Festes de Nadal, serà la nostra manera de acomiadar-nos del 2009. Jo intentaré no decebre a ningú mantenint la meva mitjana de 72 punts per partida i el meu comentari clàssic a la tercera tirada de "bueno, me voy pa casa".

Quedeu convocats doncs, el proper 16 de Desembre, al Bowling Park La Maquinista, a les 10 de la Nit.

Com sempre, seria ideal confirmació. Jo vindré!

Salutacions,

Excelentíssim President de la FCBA2000
Amianto

PD: Perls qe crejuin qe sóc un crack escribind catalàn, www.softcatala.com/traductor

10 comentaris:

  1. Jo vindré i portaré neules per acompanyar les birres. Prepareu-vos que tornareu a casa transformats en Caganers.

    Fins dimecres!!!! Petons

    ResponElimina
  2. how how how!Bon Nadal a Tots!!!
    Demà ens veurem, ens abraçarem i ens estimarem per conmemorar el nadal 2009.
    Fins demà.
    Raikko.-Provisional campió d'hivern?

    ResponElimina
  3. Jo també vindrè, però imbuït de l'esperit nadalenc, em presentarè amb total humilitat, nomès a passar una bona estona i sense cap afany de guanyar res ni superar ningú. Per això, Excel-lentíssim President, li agrairè que no em posi a la pista de la Champions, perquè tanta rivalitat i competitivitat pot afectar la meva actual pau interior.

    Molts petons a tots

    ResponElimina
  4. Les paraules de l'ALF, hem recorden a allò tn tòpic de: "los favoritos son ellos, nosotros salimos a disfrutar, a realizar nuestro juego, somos conscientes..." y pensant: "a ver si doy la campanada".
    Prou de tòpics!!!: MARIQUITA EL ÚLTIMO

    ResponElimina
  5. Jo també vindré i de Mariquita el último...res de res MARICONAZO PERDIDO!!!

    El vostre secretari,

    Pipo

    ResponElimina
  6. Companys, res de paraulotes que estem a Nadal!!!Cagundeu!!
    En veiem demà

    QQ

    ResponElimina
  7. LAST BROTHER. CAMPIÓ 0916 de desembre del 2009, a les 14:04

    S.P.A.i duendecillos de la Navidad.
    El setze de desembre
    jo vindré.
    El setze de desembre
    jo vindré.
    Fotaré 3-4 strike's
    6-7 spar's
    6-7 spar's
    Dues birres a la seva
    i desprès a casa meva
    Fins aviat
    fins aviat.
    Bon Nadal a tothom bitlletaires!!!!
    L.B.actual Campió.

    ResponElimina
  8. Jo vinc!!! A les 22h hores, apurant com sempre!

    JAN
    Jeriatristic Anonadad Novulat

    ResponElimina
  9. Jo arribaré justet però arribaré!
    Turet Ya-ya

    ResponElimina