dilluns, 11 de gener del 2010

Cinquena de la temporada i Primera del 2010

Estimats associats,

Aquest es el post de la concòrdia, de la bona voluntad, dels bons dessitjos pel 2010. Estimats amics, aquest dimecres hi ha Jornada. La cinquena per filar prim. I aquesta (pronostico) serà la jornada dels canvis. La jornada de les sorpreses. La jornada en que els últims seràn primers. La jornada en la que el president podrà demostrar, sense angoixa, el nivell, la superioritat, la concentració. No vindré!

Es broma, ens veiem dimecres a les 22:00 hores a la sorra de la bolera de La Maquinista.

Confirmeu, plis.

Jo vinc.

Salutacions,

Amianto

9 comentaris:

  1. Jo també vinc!! A gaudir dels meus amics mentre us guanyo i el Barça remonta davant del Sevilla.

    Fins dimecres!!

    Pipo

    ResponElimina
  2. ufffffffffff! i com és que al nostre estimat Secretari se li ha pogut passar una jornada en setmana de copa!!! i a sobre treballo fins tard!!! però ho assumeixo... jo vinc!

    pd: raikko!!! m'hauries de passar a buscar per la feina... XD, parlem.

    ResponElimina
  3. Jo m'ho estava rumiant: fred, pluja, potser neu, Barça a casa amb sopar calentet, sense maleïdes bitlles que es queden dretes una a cada cantonada, estona d'imsomni post-partida pensant en perquè no va caure aquella puta bitlla que m'hauria fet quedar cinquè...

    Però una convocatòria tan engrescadora no pot quedar sense resposta, així que allà hi seré per fer unes birretes, esperant que l'emoció del partit de futbol descentri als meus rivals del face com a mínim tant com a mi.

    Fins demà amics!

    ResponElimina
  4. Sense que serveixi de precedent, opino exactament igual que l'Alf, i faré igual que ell: Vindré.

    Sóc l'Ace

    ResponElimina
  5. Jo també vindré, faci fred, nevi, jugui el Barça, hi hagin bitlles o no hi hagin bitlles,sense sopar, etc..

    Compteu amb mi. Arribaré just però arribaré amb ganes de tirar el màxim de bitlles.

    Una abraçada

    ResponElimina
  6. I jo.....i jo.... tambè vindrè...sisisisi...

    Devil

    ResponElimina
  7. Jo vinc, vindré a les 22h en punt!!!

    Abrassus, i que el Barça ens dongui una alegría i així jo ús la menjaría, amb ganes i il-lusió, després us faré un cagalló.

    Bon any!!!

    JAN
    Jove Autoautor iNnovador.

    ResponElimina
  8. Doncs jo també vindré
    amb el record del caganer
    per follar-nos al Sevilla
    i no deixar en peu cap bitlla.

    ResponElimina