dimarts, 9 de febrer del 2010

LA SEXTA!!!

Señores, la sexta ya está aquí, en el ecuador de la temporada empiezan a definirse los posibles líderes. Aprovecho para romper una lanza en nombre de los marginados de la Warriors. Ace, Rakso, QQ, Matrix o yo mismo... Empujando desde abajo y permitiendo que mediocres asociados estén por encima de nosotros, en la zona media de la tabla. Ese mérito, es nuestro!

Mañana, en la Maquinista, a las 10, nos veremos las caras. Se ruega confirmación.

Yo por mi parte, asistiré.

Amianto
Excelentísimo Presidente Ausente de la Federación

12 comentaris:

  1. Així m'agrada que hi hagi revolució i que els de baixa acollonin els liders. Jo vindré amb més ganes que mai. Amianto voy a por ti!!!!

    Una abraçada i fins demà!

    ResponElimina
  2. Jo vindré senyor excelentíssim pressident!!!!

    GRRRRRRRRRRRRR!!!!

    JAN
    Jerturbando Al eNemigo

    ResponElimina
  3. fins demà!!! jo no arribaré fins les 22.15h, així que si em voleu deixar preparadeta una pista amb les sabatilles núm.40. XD
    Fins ara Warriors!!!

    ResponElimina
  4. Hola companys

    El vostre secretari no faltarà...

    Fins demà,

    Pipo

    ResponElimina
  5. Demà ens veiem. Per cert,ara que me n'adono que resulta tan valuosa, defensaré amb totes les meves forces la meva mediocre posició de mitja taula...

    Never Warriors!!!

    ResponElimina
  6. el mediocre de l'ACE-ANONIM també vindrà, amb la sana intenció de fer una mediocre partida davant rivals de tanta qualitat

    ResponElimina
  7. Estic flipat! Vinga tius, que nomès som sis i tenim que fer que Mr. ALF arribi a la 11ena posició!

    Warriors for President, de fet serà el meu nic de l'any vinent!

    Tomi, Gràcies per el teu comentari, ple de contingut i profunditat.

    Jordi: aquí me tienes!

    Jan: Tindràs un regal especial a final de temporada.

    Matrix: No trabajes tanto, coño.

    Secretarí: T'estimo

    Alf: També t'estimo, mediocre.

    ResponElimina
  8. Ese es mi Devil...
    Presi, estima-li també!!!

    ResponElimina
  9. Estimat President,

    11ª posició? ni de conya!!!! (potser si vinguéssin Ice, Cuc, Chopo, Last i per descomptat, MacCoy i Roy32 seria possible...)

    ResponElimina
  10. Vindrà Raikko??!!!!!????

    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

    JAN
    Jodiendo Al Number2

    ResponElimina