dimecres, 8 de desembre del 2010

3a JORNADA

Benvoluts associat,

Us recordem que el proper dia 15 se celebrarà la propera partida de la temporada. Us convidem a assistir-hi perquè la nostra federació continuï sent un èxit de convivència i participació (no sé si és perquè ve Nadal però em sembla que el llenguatge utilitzat és una mica cursi, no?)

Després d'una recuperació espectacular gràcies a la dedicació i les ganes de tornar a l'alta competició, la meva espatlla ja està a punt i per tant podré assistir a la jornada bitllera.

Salut!

Mr. Cat,
el Presi

7 comentaris:

  1. Jo no hi podrè assistir físicament, però el meu esperit estarà amb vosaltres.
    Abrassus

    ResponElimina
  2. Jo vindré amb el meu esperit i estarem tots dos juntets.

    Ens veiem pronte!

    ResponElimina
  3. Jo hi vindre a jugar i veure els meus amics cursis.
    Torete

    ResponElimina
  4. Jo hi seré!!!

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  5. Jo vindré i l'amor que ens tenim tots plegats farà que sigui una jornada d'armonia pletòrica que s'endinsarà en el més profund dels nortres cors.

    JAN
    Jermanor Amorístic Nadalenc.

    ResponElimina