dilluns, 20 de juny del 2011

face to face i repartiment copes de tot tipus

Hola Macos,

El proper dimecres 6 de juliol hi haurà el face to face i el repartiment de copes de la temporada.

Hem de començar a les 21h com cada face to face, ja que jugarem 3 ó 4 partides en un dia.

Sisplau, el secretari, el president entrant i jo mateix us demanem puntualitat i respecte.

Jo hi seré per reservar pistes a partir de les 20.30h.

Podeu fer la vostra confirmació d'assistència al bloc. Així mateix, qui no pugui venir o arribar abans de les 21h que ens ho faci saber també en el bloc.

Moltes gràcies i una forta abraçada!
Mr Cat

13 comentaris:

  1. Jo tampoc em vull perdre el desenllaç del FtoF. Apunta'm!!

    ResponElimina
  2. Jo 20dré a les 9.

    A10!

    JAN
    Jove Alfanumèric Neguitos.

    ResponElimina
  3. Jo vindré.
    Ja ho havia escrit i ha desaparegut!!!

    ResponElimina
  4. Torete, flamant nou president intentarà asistir.
    Reconfirmo la propera setmana.

    Tomi

    ResponElimina
  5. Jo també vindré.

    Rakso

    ResponElimina
  6. Hola companys

    Finalment l'actual campió del Face to Face no podrà anar a revalidar el títol.
    Així que molta sort a tots i ens veiem la temporada vinent...

    Pipo

    ResponElimina
  7. Una llàstima que no puguis defensar el títol. Segur que la temporada que ve serà millor. Cuida't molt.

    ResponElimina