dilluns, 25 de juny del 2012

FINAL DE TEMPORADA

Bon dia amics,

Ja hem arribat al Final d'una Temporada marcada pel domini de Mr. Escargot i Noel i per l'absència d'en Pipo (i d'altres...)
Tenim pendent una darrera jornada aquest dimecres 27. Jo, probablement, no podré venir, però si hi ha quorum es pot jugar una nova competició. Donat que no hem seguit el Face to Face durant la temporada proposo fer una nova Copa que es digui "Copa Pipo" (sona a gelat de Pistacho y Pocholate però és una cosa... :)
A banda m'agradaria saber quanta gent vindrà al sopar d'aquest divendres 29 per fer una reserva. No podrà ser al CANDELA ja que he trucat i tenem ple, però segur que trobem un altre lloc maco i interessant.
Espero les vostres respostes al blog!

Una abraçada,
El Presi

5 comentaris:

  1. Sr. President,

    Jo vindré divendres al sopar. Dimecres no crec que pugui venir.

    Salutacions al Sr. President!
    Torete

    ResponElimina
  2. S.P.,
    Associats,

    Un any més (i són ja uns quants després d'aquell que vam fer darrera de Correus), serà un plaer trobar-me amb tots al sopar de cloenda de la temporada.
    Malauradament no crec que pugui assistir dimecres en cas que finalment es faci la partida perquè tinc una petita distensió al canell dret i no crec que estigui recuperat tan aviat.

    Fins divendres!

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Amics, si al sopar, no a la jornada. M'he pintat les ungles i es pot ratllar l'esmalt.

    Amianto

    ResponElimina
  4. Jo voto x anar a un restaurant de Santcu q es diu La Bolera, q es cullunut i seguir la festa a les carpes de sant cugat. Ja se que no vuldreu pero ho he d'intentar.

    Amian

    ResponElimina
  5. Amian, jo sí que vull. Tens el meu vot per La Bolera i les carpes a Santcu!!

    ResponElimina