dimarts, 11 de setembre del 2012

Estimats amics, companys i associats



Un any més ens retrobem al setembre per començar una nova temporada “bitllera”.

Com es habitual el primer aconteixement es la copa Devil. En aquest cas la X edició.
La data escollida es el proper dimecres 26 de setembre i gràcies a la predisposició dels associats de Mataró la farem a La Maquinista.

Com que segur volem comentar una mica com ens ha anat l’estiu a tots, es prega arribar puntualment a les 21:30 per poder començar a les 22:00h.
Bé companys, només dir que desitjo que aquesta  la X Copa Devil sigui un èxit d’assistència al igual que tota la temporada 2012-2013.

El calendari de la temporada l'avançaré per mail i deprés el penjaré al blog.


Per acabar una última cosa que és celebrar la tornada a les pistes del nostre amic i inigualable secretari. El Sr. PIPO!!.Expert en confeccionar calendaris, clasificacions, Face to Face i tot el que es proposa, em serà de gran ajuda en aquestes qüestions per tal de donar una empenta a la federació. (Així ho espero, es clar).


Si us plau confirmeu la vostre assintència.

Salutacions i que tingueu una bona Diada!!


Rakso
President FCBA2000 temporada 2012-2013

13 comentaris:

  1. Molt ben escrit Sr President!
    De moment no se si vindre o no a la Copa Devil. Tinc la dona ingresada amb politraumatismes per un accident de muntanya i el tema va per llarg.
    Confirmo mes endevant.

    Una abraçada a tots
    Torete

    ResponElimina
  2. Bon dia a tots

    Jo ja confirmo la meva assistencia. Torete, espero que la teva dona es recuperi lo abans possible. Abraçada.

    QQ

    ResponElimina
  3. Hola gent,

    Jo vindré.
    Torete, molta força per tú i la teva dona.

    Som-hi.

    JAN

    ResponElimina
  4. Benvingut S.P.

    Confirmo assistència.

    Torete, ànims per tu i la teva dona.

    ResponElimina
  5. Jo també aniré i jugaré!!!! Gràcies Presi pels ànims!! Tinc moltes ganes de veure-us a tots i de guanyar la Copa Devil (seria un detall per part vostre després de un any i mig de tractament i abscència).

    Una abraçada ben forta!!!!

    Pipo

    ResponElimina
  6. Torete,

    Molta força!!!! Ànims, ja veuràs com tot anirà bé...

    Qualsevol cosa ja saps on trobar-nos.

    Una abraçada,

    Pipo

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Jo vindré a la Copa Devil! No ser amb quina forma, però intentaré donar guerra, com sempre i disfrutar.

    Una abrçada a tots!

    Torete molts d'ànims i força!

    Mr. Escargot

    ResponElimina
  9. Jo no m'ho perdo!! Perdó per trigar a contestar i Força Torete.

    Amianto

    ResponElimina

  10. Gràcies per contestar!!

    Ens veiem demà a La Maquinista a les 21:30h
    Puntualitat please.

    Salut!!

    Rakso

    ResponElimina