diumenge, 21 d’octubre del 2012

Estimats amics

Aquest proper 24 d’Octubre començà la nova temporada bitllera 2012-2013 celebrant a La Maquinista la 1ª jornada.

L’hora de trobada serà a les 21:30 per tal de començar puntualment a les 22:00h.

Comentar-vos que aquesta temporada tornarem als 30€ inicials que es posaven com a  “inscripció”, nois la caixa va quedar buida la temporada anterior, (no per mala gestió, eh). Així que penseu en portar-los durant les dues primeres jornades. L’import per jornada seguirà sent de 5€ ja que es una quantitat més còmode a l’hora de tornar canvis, etc.

Un altre tema que volia posar damunt de la taula es que penso que després de tants anys jugant, potser ha arribat el moment de profesionatlitzar-nos una mica i jugar activant l’avís de falta de peu quan es trepitja la linea. Potser donaria una mica d'emoció en certes tirades vitals d'una partida i ens faria estar pendents d'una aspecte del joc que fins ara descuidem.

No sé que us sembla però en un moment de tants debats i “posibles referendums” voldria que la gent digues la seva en aquest tema. Si sortís una majoria favorable ho instaureríem.
Sr. Vicepresident tecnologic entenc que les pistes del NEW PARK ho permeten, es així?

Bé doncs, confirmeu asistencia a la partida.

Salutacions i abraçades!!

Rakso

Per cert aquí teniu el calendarí oficial de la temporada.

Calendari Temporada 2012-2013
DataJornades FCBA2000
dimecres, 26 / setembre / 2012IX Trofeu Devil
dimecres, 24 / octubre / 20121ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 14 / novembre / 20122ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 12 / desembre / 20123ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 16 / gener / 20134ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 6 / febrer / 20135ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 27 / febrer / 20136ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 20 / març / 20137ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 17 / abril / 20138ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 8 / maig / 20139ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 29 / maig / 201310ª Jornada XIV Lliga FCBA2000
dimecres, 26 / juny / 2013Play-offs IV Face to Face
divendres, 28 / juny / 2013Sopar final de la temporada 2012/13


17 comentaris:

  1. S.P., em semblen bé totes les seves propostes, així que ja té el meu vot a favor de la falta de peu.
    I confirmo la meva assistència aquest dimecres a l'aplec de bitllerus.
    Salve

    ResponElimina
  2. Ok activar la linea falta de peu. A mi no m'afecta gaire perquè mai l'he trepitjat...

    Sóc Dubte per dimecres, estic lesionat per diferentes parts del meu cos.

    MR. ESCARGOT

    ResponElimina
  3. Jo confirmo la meva presència i respecte al tema de la falta de peu em sembla que crearà més d'un conflicte però per mi m'està bé.

    Ens veiem dimecres,

    Pipo

    ResponElimina
  4. Hola. Vindré el Dimecres sense falta. Vull quedar ultim com sigui!!

    Amianto

    ResponElimina
  5. Encara no se si vindre dimecres. Ok a la falta de peu. Torere

    ResponElimina
  6. Encara no se si vindre dimecres. Ok a la falta de peu. Torere

    ResponElimina
  7. Confirmo la meva assistència.
    Respecte a la falta de peu estic en desacord. Si som una federació amateur crec que no cal professionalitzar-lo tant. A mes, l'associat amb nom d'animal amb banyes i closca no guanyaria amb sancions, jaja.
    Que sería el proper? Control d'alcoholemia?

    QQ dixit

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, la propera cosa serà comprovar que les boles no baixin amb neu! XDXD

      Elimina
  8. confirmo la meva NO asistenica.

    estic operat de creuats i menisc, fent repos a caseta.

    una abrasada i que ho paseu força bé.

    en quant a la falta de peu, a mi, me la bufa, el que em fa falta és un nou genoll.

    seri-ACE

    ResponElimina
  9. ALF....alguna objecció als meus tiros amb paràbola diabólica????

    QQ

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo cap, en tot cas dels de manteniment del parquet...

      Elimina
  10. Hola parroquia!!

    Lamento dir-vos que no podré assistir a la partida.

    Fa dies que tinc un fort dolor al braç dret desde l'espatlla fins els dits de la mà. Finalment he anat al trauma i el diagnòstic es que tinc dos vertebres cervicals pinçades que m'estan tocant algun nervi. Estic amb tractament de antinflamatoris, relaxants musculars i d'altres pastilles.

    També a partir demà començo una serie de sesions de rehabilitació amb el fisio, a les 8 del matí!!

    Per tant deixo en mans del Vicepresident Tecnològic, Sr. Amianto i del nostre Secretari el Sr. Pipo, l'organització de la 1ª jornada.

    Queden bastants asociats per confirmar l'asistencia. Si us plau, agrairia que tant si es va a la partida com si no es té intenció d'assistir, es contesti quelcom a través del blog.

    En tot cas no cal que en Pipo o l'Amianto recullin els 30€ per tal de no començar a tenir els diners desperdigats en varies persones. A la segona jornada ja els recolliré jo.

    Finalment sobre la falta de peu fins ara hi ha hagut més gent a favor, per tant per mi endavant si es factible desde demà. Deixo en mans de l'Amianto l'última decisió depenent del que es trobi demà.

    Moltes gràcies a tots!!

    Ace, una abraçada. Espero tot hagi anat molt bé.



    PD.Si seguim així haurem de montar un lligueta a part amb tots el lisiats, collons!!

    Rakso




    ResponElimina
  11. no podré assistir! però dóno el meu vot a favor de la falta de peu!

    Matrix

    ResponElimina
  12. Lamentablement NO podré assistir.
    canvi de plans d'última hora... avui ja porto uns 220kms i 100km mes em poden acabar de matar!

    raikko

    ResponElimina
  13. Sr. QQ,

    Per la descripicó puc suposar que es dirigeix al associat MR. Escargot o sigui a mi. Doncs bé, si és així no es preocupi per mi i no pateixi tant que jo ja m'espvilo amb la falta de peu i més li dic vaig ser jo qui li va proposar el Sr. President.

    Espero que no li hagin pujat els fums per haver guanyat la copa Devil. La propera proposta que faré és un control antidopatge.

    Per cert, finalment no vindré per problemes de salut, hi ha una de les dues banyes que no em funciona correctament i em pot donar problemes a la hora de llençar la bola.

    Salutacions.

    Mr. Escargot

    ResponElimina
  14. Companys, això sembla un parte de guerra!!
    Jo tampoc podré assistir per problemes de salut: aquest matí he tingut vertígens (si algú ha tingut mai ja sap el que és) i ara encara estic marejat.
    Salut (mai millor dit)

    ResponElimina