dimarts, 13 de novembre del 2012

Estimats amics,

Per al proper dimecres 14 estaba prevista la partida de la segona jornada de aquesta temporada. Avui mateix m'he adonat de que coincideix amb la jornada de vaga general.
No crec que  a les 21:30h hi hagin molts sindicalistes per La Maquinista amb ganes de gresca però donada aquesta coincidencia i ja que alguns associats m'han comunicat  que no podrien venir he decidit traslladar la jornada al següent dimecres 21 de Novembre.
D'aquesta manera mostrem també la nostre solidaritat amb els treballadors del New Park que potser voldrien estar a casa i ens haurien d'aguantar.

Lamento si aquesta comunicació arriba massa justa i pot crear algun inconvenient per algú.
Si us plau contesteu al blog o al mail per controlar que tothom ha quedat assabentat.

Moltes gràcies a tots i desitjo que el proper 21/11 puguin assistir el màxim d'associats a la partida.

Salut

Rakso
President 2012-2013

4 comentaris:

  1. em dono per assabentat. Per cert si algu veu una moto honda sh 125 color granate matricula 5830FVZ que m'avisi, perque me l'han robat
    QQ

    ResponElimina
  2. Confirmo la meva presència pel dia 21.

    Pipo

    ResponElimina
  3. Ok per el 21/11/2012 si de totes les molesties que tinc m'han marxat. MR. Escargot

    ResponElimina
  4. Em dono per assabentat de que després de 12 temporades, la FCBA2000 es suma a una Vaga General. O és un lock out?

    ResponElimina