divendres, 10 d’octubre del 2008

CONTRACRÒNICA DE LA 1ª JORNADA

La sorpresa de la jornada, no cal dir-ho, va ser que l'ACE guanyès la primera partida (una de les de més nivell de la història segurament perquè 169 punts nomès van servir per quedar...7è!!!). La primera partida del Campionat, i la primera de la seva vida, i a més, passant de 200. Amb uns magnífics 203 punts ens va deixar bocabadats, esmaperduts, flipats i al.lucinats. "Aquest vailet tan trempat i eixerit, serà el meu successor d'esperit" anava tararejant el JAN mentre menjava amb golafreria jetlaggiana tot el que trobava a l'abast.
El seu rival al Face to Face es lamentava de tanta mala sort: "com és possible que just em toqui jugar contra aquest matat el dia que se li apareix la verge (la Pilarica, per suposat)". Clar que llavors ningú comptava amb que aquest associat, exemple de coratge i superació, es concentraria, i contrauria la seva musculatura abdominal fins a límits insospitats i.......bingo!! es superaria a sí mateix superant la barrera dels 200 punts per arribar a fer....203 punts? No pot ser, segurament m'han passat la dada incorrecta: tanta casualitat no pot ser possible...
Bé, m'ha arribat la foto d'aquest individu que es fa dir MR ESCARGOT, i que voleu que us digui, mirant-la amb imparcialitat no em dóna la sensació que la seva mirada sigui la d'un geni de les matemàtiques capaç de fer càlculs parametritzats exactes per aconseguir aquesta fita, però no us deixeu entabanar pel seu aspecte apagessat. No nomès ho va fer sino que a més va arrodonir-ho a la segona partida situant-se líder provisional, així que li haurem d'atorgar el crèdit que es mereix...


MR ESCARGOT, cofoi i entusiasmat al final de la nit

9 comentaris:

  1. Molt bé Presi, jo pensava que els presidents es tocavan la fava però veig que anava errat!!!
    Impresionant!!!
    Això de la contracrònica hauria de fer-la cada setmana un, així impliquem a tots...
    Jo m'encarrego de la crònica oficial amb quatre dades i les classificacions oficials i un altre la "contra" amb literatura original.

    Molt bé, molt bé
    Si al final s'engresquessin tots amb el blog això pot ser senzillament IMPRESIONANT

    Una abraçada,

    Pipo

    ResponElimina
  2. Senyor President. No vaig poder salvar la parrafada perquè LA PUTA PAGINA ES VA CADUCAR!!! Tenia preparada una contracrònica però ja la has fet tú amb una gran clase i encert. Pipo, al final de la temporada jo seré el que et faci la mamada, perquè tu ja has guanyat. ¿El qué? L’admiració i el reconeixement per la feina feta cada dia, de absolutament tota la penya. Per cert hauré de fer hores extras ja que ets més ràpid que el AND, QUE, 20 MINUTOS…Si li afageixes fotos seria el LECTURAS, HOLA, QUÉ ME DICES. Si fos un video estarías a l’ alçada, en horari de prime time, del X QUE NO TE CALLAS, ESTÁ PASANDO. I si ho fecis amb una web cam, series lider d’audiencia com ¿DÓNDE ESTAS CORAZON’. Per cert on estaves coraçon el passat dimecres? Ja va be que de tant en tant un avi os doni canya. L’edat i l’experiència son un plus i haig de reconeixer, que ho vas fer, la meva superioritat aquell dia. A tu RAKSO (amb majuscules per el teu fair play) com et va anar la pomada? Ho pregunto perquè el proper dia 29 aniré amb una capeta posada per precaució, encara que la meva intenció es posarla a dos noiets ben bufons (JAN i RAIKO), sortir de nou com lider del face to face i lider del Campionat. Senyors aquest any faré el doblet i entraré a l’Historia de la FCBA 2000 com jugador. I si no al temps.... Petonets. L.B.

    ResponElimina
  3. Senyor president!! padassu de contracrónica, diría que és una contracrònica elaborada, intensa, casuistica, refinada, pensada, redactada amb conciència i altrament dit eixuflugada, si senyor!. M'apunto a la idea de que cadascún dels membres de la FCBA2000 pugui fer una contracrònica per jornada, pot ser interessant en aquest 10è. aniversari.

    Apreciat LAST BROTHER, membre del club PUTA, vosté te fusta amb el tema de les contràcroniques, però amb el tema de la pomadeta recordi de portar-ne una mica més no fos cas que li fagi falta, xq la meva fusta és gran, ample, eixerida i bufona. I amb una cosa si que coincidim, jo tb tinc ganes de doblet... ...ens trobarem en el camí!! (Amb fustes, pomadetes, putes, i el q fagi farta!!!!!)

    Companys!! Això dl bloc és de PM!!!

    A seguir vailets!!

    JAN

    ResponElimina
  4. Senyor Presi i Secretari en primer lloc torno a reiterar les meves profundes, sinceres, magnifiques, extrovertides, plasmants i xerinoles felicitacions per el que están fent. Però també vull comentar que hauria d'haver FEEIR KLAY en tot moment i m'explico. Al FAZE TU FADRE van haver algunes irregularitats d'un dels nostres associats, ACE. Com és que el president i el secretari guarden en absoluta discreció el DOPATGE amb ANDRENOLINATIRASTRIKEPAFOTREAMRESCARGOT
    si, si, no s'han d'amagar aquestes coses perquè tard o d'hora sortirà al TN i els diaris. Crec que se l'hauria de sancionar amb un PIT ANDGOU. Vull felicitar a l'Ace perquè va fer una molt bona partida i em vaig tenir que esforçar molt. Com no tornis a repetir una partida com aquesta em regales els dos punt que em falten, CABRON!!!
    En fi, felicitar a tots els que vareu participar i espero arribar al final de temporada guanyant alguna cosa, però sobretot divertin-me amb tots vosaltres. Una forta abraçada.
    MR. ESCARGOT

    ResponElimina
  5. Molt bé amics L.B. i JAN, molt bé!!! Aneu fent comentaris de pomadetes, capetes, fustetes i er que fagi farta i després aneu a demanar fer una contracrònica per a que sigui publicada com a entrada, no? Realment eixuflugant....
    Respecte a la reclamació del MR ESCARGOT, s'obrirà una investigació. En primer lloc, i donat que la infraestructura de la FCBA és més aviat justeta, es fa una crida per aconseguir un voluntari per recollir in situ les mostres d'orina de l'ACE (L.B. abstenir-se). En cas de no sortir-ne cap, serà el propi reclamant l'encarregat de fer-ho personalment (MR ESCARGOT, els guants i el potet es poden comprar a la farmàcia i li seran degudament reemborsats contra entrega de la preceptiva factura).

    Ptnts

    ResponElimina
  6. Sr. President. Com estem en crisis i no puc fer l'extracció per recomenació Presidencial, ofereixo potet per depositar segona prova i fer contra-anàlisi totalment gratuit. MR. ESCARGOT no cal que portis tap amb una apretadeta resolt. RAIKO, també tens la fusta com en JAN? Tindré al RAIKO 07-08 el proper dia 29br o serà l'ombra d'un trist utilitari?

    ResponElimina
  7. En definitiva MUCHO POLLO PA TAN POCO ARROZ.A

    ResponElimina
  8. Hola companys

    Després de tanta història amb el dopatge jo crec que L.B. podria ser l'encarregat de treure les mostres directament amb la seva boca a veure si deixa de dir burrades,jajaja
    Pensa que perquè em va guanyar l'altre dia al Face to Face ho té tot guanyat quan va molt errat atès que jo sóc un MATAT...

    Aprofito per enviar una salutació a Malaysia...Força JAN que ja s'acaba la temorada de Moto GP

    Salutacions,

    Pipo

    ResponElimina
  9. EOOOO!!! Moltes gràcies PIPUUUU!!
    Ja falta menys!!!

    Som-hi crak!

    Salutacions a la penya!!

    JAN

    ResponElimina