dijous, 9 d’octubre del 2008

Resultats 1a jornada Lliga FCBA2000 2008/09








Hola a tots!!
Ahir vam disputar la primera jornada de la lliga FCBA2000 de la temporada 2008/09.
Com a secretari us felicito a tots pel gran ambient que vam gaudir ahir.
Felicitats pel Mr. Escargot que s'ha posat líder de la classificació general demostrant que sembla totalment recuperat de la intervenció que el va deixar a l'atur mitja temporada passada.
Enhorabona al primer líder de la història en el campionat Face to Face, Last Brother (encara que empatat en punts amb tres associats més).
També dir-vos que estic molt content amb el nou fitxatge Rakso i la tornada del Devil (inicialment no anava a participar aquest any) per així poder guanyar a algú...
I finalment recordar la partida jugada entre Mr. Escargot i Ace que segurament passarà a la història atès que un empat a 203 punts (rècord per ara de la temporada) segurament no es repetirà mai.
Us deixo les diverses classificacions per que les podeu consultar. Espero que us agradi (cliqueu en elles per poder visionar-les bé).
Una abraçada a tots,
Pipo
P.D.: La feina de secretari desgasta una barbaritat així que tingueu compassió de mi (vaig últim, sniff, sniff)

19 comentaris:

  1. Una feina excel.lent i ràpida, si senyor, Felicitats!!!! Un comentari...per la propera jornada, té pensat l'executiva de la FCBA2000, obsequiar als Associats amb una ulleres d'augment per poder veure els quadres de puntuació?
    Gràcies.

    DEVIL

    ResponElimina
  2. On diu "una ulleres" vol dir "unes ulleres....es que m'estic deixant la vista...

    DEVIL

    ResponElimina
  3. Sr. Devil

    Ha entrat vosté que encara estava realitzant la feina.

    Ara ja pot entrar i clicar a les fotos per poder veure els quadres correctament.

    Pipo

    ResponElimina
  4. Gràcies per subsanar-ho... Molt agraït.

    DEVIL

    ResponElimina
  5. Gràcies PIPO per la celeritat a la publicació de les puntuacions.
    Per cert, que ningú es preocupi per l'AMIANTO. Està bé, no li ha passat res, nomès un principi de pèrdua de memòria, però amb uns exercicis mentals i una dieta equilibrada de liti i potasi ho solventarà...

    ResponElimina
  6. Realment impresionant, abassagador, inmillorable, Felicitats Pipo!!! es acollonant!!! Realment tot això m'està motivant!! Tinc ganes de la propera jornada!!

    Genial veure tanta colla jugant amb la motivació que ho estem fent, feia temps que no es respirava aquest ambient! Felicitats senyor president!!

    Som-hi nois a continuar!!

    JAN

    ResponElimina
  7. Afegeixo un comentari per veure si surt la meva foto del perfil. Estic wapo?

    Visca la FCBA2000 i tots els seus associats!

    JAN

    ResponElimina
  8. Afegeixo comentari perquè canvio el meu nom.
    Realtmenr, estimats associats, sóc wapo, és una realitat, no si pot fer res!
    Apa!

    JAN

    ResponElimina
  9. Jan, wapo, wapo no ho diria...potser millor: amb atractiu especial (Jo... què friky!!! Has superat la de la web)

    ResponElimina
  10. Ara ja se com funciona aquest collons de blog ¿crec! Si es aixi demà continuaré L.B.

    ResponElimina
  11. Benvingut a les noves tecnologies Last Brother... jajajaja

    Wapo Wapo el Jan

    PIPO

    ResponElimina
  12. Bravo L.B.!! Veig que els 20 minuts que vam estar al telèfon comencen a donar fruit! Espero que no hagis perdut la parrafada que tenies preparada i sobretot, que no se t'acudeixi posar-te la foto del tutú...

    ResponElimina
  13. Com mola el blog!!! Cada 2 x 3 estic mirant si s'afegeixen comentaris!!!

    Last Brother!! "me cago en mis muertos" jajaja, m'imagino cridant con un "poseso", va! que ja ho tens això.

    Alf, això ja rutlla!
    Pipo, padassu "secretary"!

    Petons,

    JAN

    ResponElimina
  14. …ostres ja torno a respirar! m’havia quedat sense aire.
    Només puc dir GENIAL!!!
    Un blog magnific,
    una rapidesa brutal,
    una participació exel•lent, un ....aaaaahhh
    Bé, felicitats a tota la junta directiva i com no a tots els associats.

    Raikko

    P.D. JAN, la foto sembla amb camara “on board”

    ResponElimina
  15. impressionant!!! no tinc paraules!!! i quina por!!!!!! cordons... quins resultats (per bé i per dolent... eh pipo?)

    doncs ja tinc horari fixe per almenys 2 mesos i... no us ho perdeu!!! mira que treballaré poc, doncs, si no ho arregla el barça a les 2 properes jornades SI k vindré però a ls 22.30!!! us aniré informant i penseu en guardar pista pel matrix (cowboy) solitari!!!

    GRAN GRAN FCBA!!!!

    ResponElimina
  16. Matrix...quina putada!!!
    Les tres pròximes partides ja les podem donar per totalment clavades en dates ja que pel Benidorm-Barça no la mourem i les altres dues no implicael Barça en res.

    Quina mala llet, i a més se't'acumulen les partides del Face to Face...

    La veritat que la meva participació el primer dia la podem qualificar com penosa i patètica...que hi farem!!!

    Pipo

    ResponElimina