dimecres, 3 de març del 2010

La Septima de los Handicaps

Voy tarde.. pensaba que aún tenía una semana para lanzar la convocatoria.. Es terrible! El videojuego este me está secando el cerebro!

Bien, mañana es el día de los Handicaps. Pipo, si quieres podemos quedar antes (9:30) para que nos lo expliquen con detalle. Ya me dirás.

Yo tengo una incognita cerebral y hasta mañana mismo no sabré si puedo venir. De momento voy a dejar un SÍ. El resto, como siempre, a pronunciarse!

Hasta mañana.

Amianto
Pezi Dent

8 comentaris:

  1. Cony...sóc el primer???
    Jo vinc....

    ResponElimina
  2. Jo també vindré.
    Respecte als Handicaps ja parlarem per la propera temporada. No he preparat cap càlcul i ara no puc fer-ho, així que ja anirem parlant i perfilant...

    Fins aquesta nit!!

    Pipo,
    el vostre secretari

    ResponElimina
  3. Jo també vindrè, amb el hàndicap del refredat que encara arrossego...

    ResponElimina
  4. Jo vinc aquesta nit i el Drazen m'ha dit que ve i en Mr. Cat també.
    Confirmats tots tres!

    Torete

    ResponElimina
  5. Jo 20nc!

    Pens1 arribar ben p1nt1al!

    A10!
    Salu2.

    JAN
    Jove Alfa Numèric.

    ResponElimina
  6. upppsss!!! ni idea k hi havia jornada avui!!! em pensava que era la setmana vinent... impossible venir no m'he pogut arreglar l'agenda, ens veiem en la propera jornada.

    ResponElimina
  7. està clar que aquest any em quedo amb el fanalet "vermell" -por los siglos de los siglos-

    ResponElimina
  8. Molt maco!! El que convoca i el primer que confirma, no es presenten...
    Bé, com a mínim van avisar perquè ahir 3 associats no van dir res i els vam agafar pista

    ResponElimina