dijous, 18 de març del 2010

Pròxima jornada!!! Dimecres???

Estimats associats!!

La propera jornada és el dimecres vinent dia 24-3-10. Inicialment vam comentar que a lo millor la passevem al dimarts dia 23 si el Barça jugava el mateix dimecres.

Finalment el Barça juga el dimecres a les 20 hores però tan dimarts com dijous tenim els quarts de final de la Eurolliga de basket contra el Madrizzz on companys nostres voldran anar al Palau Blaugrana. Així, si us sembla mantenim calendari i la partida la juguem el dimecres tal i com estava al calendari.

Manifesteu-vos i llavors el Presi, amb el seu gran criteri, decideixi i dilluns faci la convocatòria oficial...

Una abraçada

Pipo,
El vostre secretari

23 comentaris:

  1. Doncs jo després del partir d'ahir davant del Stuttgart la veritat es que vull anar al Camp Nou el proper dimecres, tinc trempera culera de la forta, però en fi, no es pot estar en tot...

    ResponElimina
  2. amics bitllerus, jo no podré venir... em sap greu però no dono per més...
    Mr. Cat

    ResponElimina
  3. uffff, aniré informant, en aquests moments la meva presència és dubtosa... fins ara!!! i Força Barça!!!

    ResponElimina
  4. Hi ha una altra opció: seria no jugar la semana vinent.
    Faríem córrer totes les dates, la vuitena jornada el 14-4, la novena el 19-5 i l´´ultima el 9-6. Restant d'aquesta manera el Face to Face en un únic dia: el 30-6 però hauríem de quedar abans per poder fer totes les eliminatòries en el mateix dia.

    Aquesta opció em sembla bona i a més veient que Drazen, Mr. Cat i Matrix ho veuen complicat, Pi i jo aniríem al Camp Nou, el Jan em sembla que no pot venir tampoc...etc, etc.

    Parlem!!

    Pipo

    ResponElimina
  5. Hola a tots.
    per mi perfecte canviar la jornada de la setmana que ve, ja que estaré de viatje i no se si arrivaré a temps per la partida.
    però realment val la pena canviar totes les jornades?no seria millor només canviar aquesta?
    Bé,fins aviat
    Raikko

    ResponElimina
  6. No m'has entès Raikko, la resta de jornades restarien a les mateixes dates que ja estavan programades, simplement el Face seria en un dia en lloc de en dos.

    Sembla que lo de jugar la setmana vinent a ningú li va bé!!! jajaja

    Pipo

    ResponElimina
  7. OK a la proposta del Pipo de moure la jornada per més endavant.
    Torete

    ResponElimina
  8. A mi no em va be venir aquest dimecres a jugar! si la desplasem collonut!

    Abrassus

    JAN
    Julai Andròmeda Nemotècnic.

    ResponElimina
  9. Si tothom està d'acord, per mi cap problema.

    PD: ARSENAL!!!!

    ResponElimina
  10. Hola a tots.

    Bé,soc un dels desapareguts de l'última jornada. Pér la propera ja em va bé la proposta del Pipo.

    Fins aviat

    Rakso

    ResponElimina
  11. Per mi no hi ha cap problema per canviar la jornada de dia

    QQ

    ResponElimina
  12. Jo no veig motiu per canviar la data perquè el Barça juga a les 20h. Podríem quedar cap a les 22:30h per la gent que ve del Camp Nou. Ara bé, si el motiu és perquè no anirà ningu i només aniré jo a jugar, doncs fem lo que diu en Pipo i el que digui la majoria. Vinga ja direu.

    Una abraçada

    ResponElimina
  13. ostres! a mi em sabria greu que el jordi jugués sol aquest dimecres, voto a favor de moure la jornada! ;-P

    ResponElimina
  14. Hola a tothom!

    M'he esperat a que la majoría parlès. Veig que, casualment, a la majoría dels que han parlat els hi va malament veuren's aquest dimecres día 24. A mí no em feia res gaudir del partit amb vosaltres però,en vista dels comentaris, movem la jornada a un altra día. Per tant, aquest dimecres NO hi ha partida. Pipo... confirmem 14/4 com propera jornada??

    Amianto
    The Missing President

    ResponElimina
  15. Per tant, la propera partida serà el dimecres 14 d'abril sinó juga el Barça a casa amb el Depor (potser s'estigui jugant la Lliga si o si) que llavor es jugarà el dimarts 13 d'abril.

    Anirem informant.

    Per cert, gràcies a tots per manifestar-vos!!! Gran associació!!!

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  16. jajajajaja Devil, ara despertes??

    Ara és quan la "lias", oi?

    jajaja

    ResponElimina
  17. ace:
    com sempre tard, però menys mal que ho he mirat avui, sino em veig jugant contra la meva sombra demà ales bitlles. Ok als canvis.
    Carlos, gràcies per tenir en compte al Basket.

    ResponElimina
  18. Per a la vostra informació i per els que no heu pogut venir a jugar avui us dic els resultats. Vaig guanyar les dues partides i el to face to. La veritat que Ha estat un passeig. Pipo apunta'm 50 punts i els punts del to face. Ens veiem dimecres 14...com no pogui venir us penjo a tots dels collons. Ke su to faceu bé.

    Petons!!!

    ResponElimina
  19. Quina puntuació has fet? Es pel tema de l'estadística. Ja saps: mitjes, mitjanes, desviacions típiques, total de bitlles llençades a la teva vida, flexions de genoll realitzades ald darrers 10 anys...

    ResponElimina
  20. Una pregunta....

    Tot aquest enrenou, és motiu suficient com per anul.lar el present campionat?

    Gràcies

    ResponElimina