dijous, 15 d’abril del 2010

Podremos disputar esta jornada?????

Corrían las 5 de la tarde, mi hermano aparece por el despacho para saludarme. Pasa un rato... miramos el Dive, miramos el Inkub... opina sobre la música...

- Tío... esta noche resérvame 5 pistas, que venimos a jugar.
- Pero si hoy hay liga!!

Liga... Sí, hay otras ligas aparte de la nuestra. Es una putada pero es así. La FCBB y la FCCC.

- Casi siempre ocupan todas las pistas.

Comité de Crisis. Llamada al Secretario... ¿Que fem? Trucar a tothom, sms, mail... i va el QQ y se presenta en La Maqui. Y seguro que el ACE también! Y van y seguro que juegan...

Tios, conectaros al mundo!

Doncs, el que fem es ajornar la jornada (mmm) fins el dimecres que bé! Qué Be!
La podrem Jugar???? Día 21 de Abril.

Yo iré. Confirmad, torcuatos!

Amianto
Presi diente que más veces a ajornado una jornada (mmm)

12 comentaris:

  1. Bona feina PRESI!!!!!!!!

    El dimecres allí em tindràs.

    QQ tu si vols ves tirant...

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  2. Ja deia jp que el fet que el marcador de dies no funcionès era un clar signe de malastrugança!!

    Jo vindrè, per Tutatis, a no ser que em caigui el cel a sobre...o hi hagi Lliga de la FCCC.
    Per cert, qui són aquests matats que ens roben el territori? Podriem fer una competició contra ells i demostrar qui som!

    PD: seriosament, algú va anar?

    ResponElimina
  3. Jo vindré. I jo no vaig anar.

    Ens veiem dimecres.

    Jordi

    ResponElimina
  4. Jo en principi no vindré, teòricament estaré al Japó, però hi ha la possibilitat de que és cancel.li el GP ja que no hi manera d'agafar un avió.

    La sendra del volcà ho decidirà!

    JAN
    Japonès Amb Nevulositat

    ResponElimina
  5. Bona nit, HIC! fa 5 dies que us espero a la bolera,HIP! estic borracho,HIP!, porto 690 heinekens HIP! i 15 kilos de barrecha, HIP!, per 3 dies que queden us espero aqui, HIP!, soc com el Tom Hanks a la peli LA TERMINAL, sustituint l'aeroport per un bolera.

    QQ estará.(de fet, ja hi soc)

    ResponElimina
  6. Jo ho tinc impossible anar aquest dimecres. Tinc mala combinació i ja no ho puc canviar

    ResponElimina
  7. ja,ja,ja,ja,ja,ja,os demandaré per intent d´assasinat per atac de riure... sou una colla de ments il·luminades... Bé suposo que la partida finalment es jugará demà. Jo aniré, però tinc serioses dubtes per jugar, perque tinc una lumbalgia desde fa 10 dies (si fa o no fa com el QQ a la maquinista)
    Tinc moltes coses per explicar-vos ho resumiré amb la lletra d´una cançò al més pur estil revista: "Mamaaa quiero ser taxista...mamaaa quiero ser taxista" I va el cabró i ja ho és. demà més detalls. Os trovo a faltar companys... Ptnts L.B.

    ResponElimina
  8. jo vindré demà. Jo no vaig ana dimarts passat. Ni tampoc divendres. Jo soc anònim. Jo soc Ace.

    ResponElimina
  9. Companys lamento no poder asistir demà. Es el cumple de la meva dona i toca fer un soparet en familia.

    Bé doncs, bona jornada i fins aviat!!

    Rakso

    ResponElimina
  10. JO vinc!!!

    JAN
    Jo Asiteixo Neguitosament.

    ResponElimina
  11. Jo no puc venir... Fins la propera, companys.

    ResponElimina