divendres, 9 d’abril del 2010

Nova i bebodable jornada a les Bitlles

Estimats associats:

Aquest Dimarts día 13, per no coincidir amb el partit del Barça de Dimecres, (però sí amb el típic día de mala sort) tindrà lloc la 8ena Jornada de lliga de la FCBA2000. Amb les coses calentes a les primeres posicions, amb les coses fredes a les últimes posicions i desprès de guanyar al Bernabeu (digueu-me Nostradamus), per fí podrem mesurar les forces després de Setmana Santa. En aquesta convocatòria em parlarem de fer un soparet de mitad de temporada, tal i com es va instaurar l'any passat.

Com sempre, es prega confirmació.

Jo, hi vindré!

Salutacions cordials,

Amianto
Pez i Dent

9 comentaris:

  1. Quin ensurt!!! Quan he vist el comptador pensava que ja feia tard...

    Jo vindrè, per Tutatis, a no ser que em caigui el cel a sobre

    ResponElimina
  2. Vindré! Jo que em pensava que la partida era el dimecres...per sort em va millor que juguem el dimarts. Fins d'aqui uns dies!

    Una abraçada a tots

    ResponElimina
  3. Penya!!!

    Jo vindré, recient vingut de les nits oscures Qatarines però vindré!!!

    Abrassus,

    JAN
    Jeque Arab Numbuctú.

    ResponElimina
  4. SI SI SI AVUI ESTEM PEL MADRID!!! BARÇA BARÇA BARÇA!!! ... en principi podeu comptar amb mi x dimarts!!! LA LA LA LA LA LA LA OLE LE LE OLA LA SER DEL BARÇA ES EL MILLOR QUE HI HA!!!

    ResponElimina
  5. Jo també vindré!
    Una abraçada,
    Torete

    ResponElimina
  6. Allí hi seré com sempre!!

    Per cert: FORÇA BARÇA!!!!!!!!!

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  7. doncs jo també bingo (com publico com anonim, doncs soc l'ace)
    Una abraçada i amb forces ganes de beure a tots i veure unes virres amb els amics. Beieu que ispirat!!

    ResponElimina
  8. OOO LE LE
    OOO LA LA
    EL QQ
    TAMBE VINDRÁ

    ResponElimina
  9. EO COMPIS!!!

    Al final no puc venir, estic pocs dies aquí a Barna i tinc l'agenda superapretada, no arribo a tot!

    Eo una abrassu a tots!!!

    JAN
    Jinjebre Amiótic Nevulos.

    ResponElimina