dissabte, 26 de juny del 2010

Face to Face

Hola a Todos:

La liga regular ha terminado. Estamos rendidos este año ante la fuerza de Raikko quien, de momento, se alza con el título y con el record de puntuación. Last Brother ya se alzó con la Copa Devil a principio de Temporada pero todavía nos queda una competición en la que todos estamos vivos: El Face2Face.

Todos tenemos opciones y la jornada del 30 de Junio decidirá al campeón de los enfrentamientos individuales.

Tenemos que jugar 4 partidas este día así que la convocatoria se adelanta a las 20:30 y las partidas empezarán exactamente a las 21:00 horas. Se ruega confirmación.

Yo iré!

Amianto.

20 comentaris:

  1. Yo también iré!!

    Hacer un esfuerzo para venir!! Será un gran día...
    Raikko, siento que estés de viaje pero así repartiremos un poco más los premios, jajaja. Eso sí, no falles el viernes!!

    Pipo
    el vostre secretari

    ResponElimina
  2. ufffffffffffff! complicat, molt complicat, jo no podria arribar fins les 22.15... si és que em puc escapar... de totes formes el sopar no me'l perdo!!! fins dimecres o divendres!!! Força FCBA!!!

    ResponElimina
  3. Matrix, vinguis o no confirma per saber quans hi serem i poder confeccionar bé el quadre...val??

    ResponElimina
  4. Ja som 3!
    Vinga que s'apunti un altre que així com a mínim ja tenim assegurades unes semifinals.
    Per cert, si una de les eliminatòries acaba en empat, com es resol? (ho dic perquè vist el que ha passat a Wimbledon amb el partit de les 11 hores cal tenir-ho present...)

    ResponElimina
  5. En cas d'empat passa qui va quedar millor a la fase regular...

    ResponElimina
  6. Jo vindré, amb alegría i xerinol.la!!!

    President quina contundència, sempre motivadora.
    Secretari, quina eficàcia, sempre contundent.
    Contundent, quina sempre, motivadora eficàcia.

    Bé, no vull dir res mes.

    Petons des de Holanda!

    JAN
    Jinet Apocalíntic Nòmada.

    ResponElimina
  7. Jo vindré a la partida i el sopar de fi de curs.

    Jo puc confeccionar el quadre sense saber qui bé...quin secretari que tenim. Pipo has tingut sort que no em trobava amb condicions, però no problem si ens trobem el face ja et buscaré ses pesigolles.

    Petons desde Ciutadella.

    Nus veiem a Holanda!

    ResponElimina
  8. Jo també vindré el dimecres i al sopar.

    Petons desde el sofá de casa

    QQ

    ResponElimina
  9. Hola amigos!!!

    No estaría de más confirmar también lo de la cena del Viernes. A ver si podemos asistir todos y pasar una velada magnífica. Además, recordad que habrán elecciones y, seguramente, tendremos movimientos del APAC y la PUTA (presidents units temporades anteriors???)

    Hablaremos de los handycaps y de la temporada que viene. Y si no fella nada, trofeos diseñados específicamente para la ocasión.

    Salu2

    Amianto

    ResponElimina
  10. Com membre de la PUTA (Presidents Units de les Temporades Anteriors) dic que vindré també al sopar i a afegir caliu i xerinol.la.

    Saludus des de Francheisterjaaal, capital de Cantamañanss.

    JAN
    Jersei Almidonat Negre.

    ResponElimina
  11. Malgrat la meva -justificada- absència en la última part del campionat, així com en general la meva penosa actuació d'aquest any, confirmo la meva asistència al FACE to FACE i al sopar de final de temporada.

    DRAZEN

    ResponElimina
  12. Jo també vindré tan a la partida com al sopar...

    Pipo
    El vostre secretari

    ResponElimina
  13. Compteu amb un altre PUTA pel sopar, of course (per descomptat)

    ResponElimina
  14. gracies a les donacions d'alguns participants de la lliga, m'hen vaig uns dies de farra pagades!!! a veure si es reparteixen el premis.

    No a la Final face to face
    Si al sopar

    Raikko

    ResponElimina
  15. Jo també vindré el dimecres i al soparillo.

    Salut companys.

    Rakso

    ResponElimina
  16. Confirmo Face to Face del miércoles!
    Super confirmo la Cena del viernes!!!

    ResponElimina
  17. S.P L.B. TAXIMAN TAMBE VINDRA NO DE FARRA PERQUE ANIRE A CURRAR DESPRES PERO EL SOPAR NO MEL PERDO. L.B.

    ResponElimina
  18. Ei! Com que no jugo la primera ronda, apuraré i vindré cap allà les 21h. Però vinc segur eh?!

    Apa, a cuidar-se-la!!!

    JAN
    Jen Amb Neumonía.

    ResponElimina
  19. Si el Tribunal Constitucional no ho impedeix, Devil assistirà als dos esdeveniments !!!

    Nosaltres parim, nosaltres decidim !!!! ....potser no era això...

    ResponElimina
  20. AMICS, L'ANONIM-ACE VE A TOT

    ResponElimina