dimarts, 8 de juny del 2010

The Last Journey

Estimados Asociados:

Mañana miércoles arranca la última jornada de la temporada 2009-2010. Si bien aún nos falta la jornada del Face to Face, mañana se decide quien será el campeón de este año. Además, celebramos los 41 dos de los asociados (RAKSO y un servidor) así que tenéis cervecita asegurada.
Las últimas plazas siguen sin estar muy claras. A mí, personalmente, ya que no puedo quedar campeón por la cabeza, sería genial quedar por la cola.

Bueno, como siempre, se requiere confirmación! Yo vendré.

Saludos,

Amianto

11 comentaris:

  1. Ben dit Presi! Si no hi ha cap contratemps assistiré per veure la coronació del nou Rei Raikko!

    Torete

    ResponElimina
  2. Jo també hi vindré. A veure si puc "desquiciar" al Mr. Escargot per intentar aconseguir podium!!

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  3. L.B. campio del face to face 20098 de juny del 2010, a les 20:54

    S.P. Jo com estic "lliure" tambe vindré. Raiko segons cuadre i si el Devil ho permet tindras l'acasió de vengar-te al face o no..... Hem va la copa!!!!! Salutacions a tom tom vull di a tothom. L.B. actual campio del face.

    ResponElimina
  4. Jo vindré per remuntar posicions per la part baixa de la tabla.
    Prepareu-vos ACE, AMIANTO I QQ!!!.

    Rakso

    ResponElimina
  5. QQ també vindrá afiançar el seu lloc a la classificació.

    ResponElimina
  6. Jo sóc dubte, ahir em vaig lesionar i no tinc clar que avui pogui jugar. Si no tinc dolor de les lumbars jugaré però pinta malament. A veure que em diu el metge. Encara tindràs sort Pipo!

    ResponElimina
  7. Jo en principi també hi anirè, tot i que no puc millorar la 5ª posició ni baixar de la 7ª (quina emoció...).
    Respecte a la jornada del Face del 29, comentar que és dimarts, i que podriem tenir problemes pels Campionats, no?. Per què no la passem al dimecres, com sempre? Ho dic perquè hem de fer moltes partides, oi?

    ResponElimina
  8. Alf, molt ben vist, ho anava a proposar jo avui ja que està el tema dels Campionats.

    Mr. Escargot, espero primer de tot que no sigui res el tema de les lumbars i que, fins i tot, puguessis venir aquesta nit. Sembla que la nostra lluita és de lo poquet que ens juguem avui...i prefereixo quedar tercer guanyant-te...

    Fins d'aqui una estoneta, company.

    Pipo,
    El vostre secretari

    ResponElimina
  9. Jo espero poder venir, tot i que no ho sabré fins a darrera hora.

    Es més, crec que tinc opcions de guanyar la lliga !!!

    ResponElimina
  10. eoooo!!!! Que viiiiiiiiiiiinc!!!!!

    Un abrassu!

    JAN
    Jo Amb Nego a no venir.

    ResponElimina
  11. fins ara!!! :-P arribaré amb el futur guanyador de la lliga!!!... curiós el líder arribant amb el cué!!! jejeje

    ResponElimina