dilluns, 27 de maig del 2013

10ª Jornada temporada

Benvolguts companys!!

Aquest dimecres 29/5 tindrà lloc la 10ª jornada i última de la Lliga 2012/2013.

El podi pràcticament està definit, sobretot el primer lloc amb un Alf intractable aquesta temporada. On hi haurà verdadera emoció serà en el segon i tercer lloc que s'estan jugant en Pipo i el Noel amb una diferencia de 13 punts. Aixó sí, si en Noel torna a fotre unes partides com la segona que va fer a la 9ª jornada (240 punts!!!) en Pipo haurà de suar molt.

Per darrera també venen lluitant en Drazen i l'Amianto que segur que intentaran lluitar per esgarrapar la tercera posició. Deprés anem la resta, que podem acabar influint, amb el nostre resultat, en el podi final. No estic parlant de maletins............ o sí.

Bé companys, crec que aquesta jornada es mereix que tothom faci l'esforç de venir per disfrutar de dues partides que segur seran ben emocionants.

Ens veiem tots, tots, dimecres a les 21:40h. Confirmeu l'assistència al blog.

No falleu!!

Salut

Rakso

5 comentaris:

  1. Jo també vindré i un maletí m'enduré!!!
    i a tocar els collons a algú, jo també faré!!!

    JAN
    Jo Amonesto Neoliticament.

    ResponElimina
  2. Una temporada més a punt d' acabar... Com passa el temps!!
    Ens veiem dimecres amics

    ResponElimina
  3. Una temporada més a punt d' acabar... Com passa el temps!!
    Ens veiem dimecres amics

    ResponElimina
  4. Jo no ser si podré venir, però si vinc no jugaré.
    Salut!

    ResponElimina