dilluns, 6 de maig del 2013

9ª jornada XIV Lliga FCBA2000



Hola companys!!

Aquest proper dimecres 8/5 celebrem la 9ª jornada d'aquesta temporada.

A la passada jornada la asistència crec que va ser la millor de tota la temporada amb 10 jugadors a les pistes i la companyia de Mr. Escargot que va vindre tot i estar encara lesionat.
Animo a tots els associats a repetir, en aquesta nova jornada, la seva assistència per tal de seguir competint fins al final.

A nivell de podi la cosa no està decidida del tot. L'amic Alf porta un "lleuger" avantatge de 26 punts al segon però segur que en Pipo lluitarà fins al final per aconseguir el primer lloc. Passa el mateix amb la segona i tercera plaça que estan molt disputades entre varis competidors.

Companys, demanar màxima assistencia per aquesta penúltima jornada de La Lliga i com sempre confirmeu al blog (si, tenim un blog....) o per mail, que allí estareu.

Salut i gràcies!!

Rakso

6 comentaris:

  1. si si si si si si si

    Jo vinc, jo vinc, jo vinc.

    JAN, JAN, JAN

    SIJOVINCJAN.

    JAN
    Jo Animo Numericament.

    ResponElimina
  2. Jo vindré per assegurar-me que el Jan està bé, ja que no ho tinc massa clar!

    Pipo

    ResponElimina
  3. Hola amigos,

    Soy baja para mañana. Tengo enfermos en casa y en esta ocasion no va a poder ser. Soy consciente de que me arrancarán alguna pegatina... pero que le vamos a hacer.

    Abrasus

    Amianto

    ResponElimina
  4. Jo també vindré, no tinc malalts a casa ni he de fer de bomber...espero!!

    ResponElimina
  5. Amianto!! ¿Vendrá Luismi mañana? :-)

    Me quedan 39 pegatinas por despegar......

    Rakso

    ResponElimina
  6. Amian, nos han puesto publicidad de grasa en el blog!!!!

    ResponElimina